Gå til innhold
Gjest JEJ

DeTomaso-spotting

Anbefalte innlegg

fredag ble en rød tidlig Pantera på prova-skilter observert utenfor Fredrikstad både morgen og ettermiddag. Meeeeget sint lyd i den også. tidlig Pantera er tøft assa!

JE

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lever i håpet om å få se en som blir bygget her i området og snart.

Den har vært under oppussing i mange år nå, med en del gromme deler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står en rød nedi Telemark av tidlig årgang som skal få diiiiger sto kubikk 429BOSS stroka til 500+cui.

Gjett hvem? hehehe

Erik A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er snakk om den til Stein Arne mener jeg den er for salg som ett prosjekt.

Mvh. Per.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en skam å sette M3 speil på en slik børse.

Forsåvidt så jeg er rød pantera på jobben for et par uker sia. Sinnsyk lyd i disse bilene.

Men når hjerte er Amerikansk, går bilen som fullverdig italiener da? Vet at den ikke får noe cred i amcar miljøet... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at den ikke får noe cred i amcar miljøet... ;)

Ikke lett å få cred der i gården sålenge du ikke stiller opp med banebrytende teknologi som lastebilramme,stiv bakaksling,bladfjærer,trommelbremser og 200 kg krom  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en skam å sette M3 speil på en slik børse.

Forsåvidt så jeg er rød pantera på jobben for et par uker sia. Sinnsyk lyd i disse bilene.

Men når hjerte er Amerikansk, går bilen som fullverdig italiener da? Vet at den ikke får noe cred i amcar miljøet... ;)

En kompis av meg med pantera pleier å møte opp på amcar treff.. Og blir bestandig treffets midtpunkt.. så jeg vet nå ikke det ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvit pantera på trondheim torg under amcar treff for ei uke eller to sia. Den ble ihvertfall treffets midtpunkt for min del ;D

E

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere veit definisjonen på en "skikkelig" amerikaner? To primede H-bjelker med en diger malmklump tredd nedimellom heilt der framme med etoverdimensjonert bølgeblikk tredd over....

- Men likevel: jeg hadde sagt ja takk til en god del 60 talls muskel amerikanere likevel...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står en rød nedi Telemark av tidlig årgang som skal få diiiiger sto kubikk 429BOSS stroka til 500+cui.

Gjett hvem? hehehe

Erik A

må bare rette her, bilen(panteraen) hr. lindvall har tenkt å pytte BOSS motoren i (dvs. ein drag motor med innsugskanaler store nok til å få halvliter flakser nedi, og som er altfor stor til å passe nede ein orginal pantera) existere ikkje enda, men skal bli rørrame bil med "plast" carroseri :)

så det er bare og vente på resultatet som kan bli heftigt, mne rekne kje med den kommer dei første åra..

sig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må bare rette her, bilen(panteraen) hr. lindvall har tenkt å pytte BOSS motoren i (dvs. ein drag motor med innsugskanaler store nok til å få halvliter flakser nedi, og som er altfor stor til å passe nede ein orginal pantera) existere ikkje enda, men skal bli rørrame bil med "plast" carroseri :)

så det er bare og vente på resultatet som kan bli heftigt, mne rekne kje med den kommer dei første åra..

sig

Vet det men kunne jo ikke røpe alt...

Men er noen gale nok til og gjøre det er det han...

Han får kose seg med den orginale 429BOSS han har i hjørnet så lenge dva nå er han vel buss sjafør...

Erik A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sort Pantera spottet to ganger på motorveien mellom sandnes og Klepp her om dagen. Gikk som en krabbe, så må være rammeskjev eller noe.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morsomt og stikke til en kompis og se på gamle analoge bilder. Dette er en Pantera fra Ekebergstreffet en gang på tidlig 90 tallet...

602f2302.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har møtt både en sort, rød og en grønn Jalpa i Oslo-distriktet så jeg tipper at en av disse har vært hvit i sitt forrige liv. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det var en populær Tv-serie på den tiden som gjorde at hvite sportsbiler var populært.. ikke vet jeg, bare det som slo meg  :P

For det ble jo kjørt nettopp en hvit Jalpa i denne serien.. av en kjent trommis/sanger bla..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morsomt og stikke til en kompis og se på gamle analoge bilder. Dette er en Pantera fra Ekebergstreffet en gang på tidlig 90 tallet...

602f2302.jpg

Jeg mener det var denne jeg fikk æren av å sitte på noen runder på Rudskogen i 1998/99, et herlig trykk i ryggen ut av svingene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...