Rapporter innlegg #1 Skrevet 10. juni 2007 Beklager men en router fikk heteslag i dag og koblet ut. Pga det har forumet vært nede en del timer i dag. Jeg fikk beskjed at forumet var nede litt før kl. 10 og har hatt personer til å rette problemet siden. Nå er vi på lufta igjen etter ca. 6 timer. Problemet var en COR (Central Outdoor Router) var nede. Vi var ikke de eneste uten nett, men de første til å respondere. Mvh Dag Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #2 Skrevet 10. juni 2007 Det har vert nede siden fredag ettermiddag Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #3 Skrevet 10. juni 2007 ...men siden det var så fint vær var det en aldeles glimrende anledning til å Kjøre seg en tur Grille Ta en kald pils (etter punkt 1) Vaske og polere bilen til landstreffet neste helg Ta en tur i garasjen og gjøre klar bilen til landstreffet neste helg Dekaltrimme doningen til landstreffet neste helg Titte på damene (gjerne i kombinasjon med en kald pils) Telle skyer (Politisk korrekt fotnote: Dersom noen ikke drikker pils eller titter på damene så bytt ut med "brus" og/eller "gutter") Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #4 Skrevet 10. juni 2007 Godt jobba gutter! Takk for at dere fikk oss opp igjen. Klem til dere alle. Hvis dere vil ha da Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #5 Skrevet 10. juni 2007 Dette var ille!! Faktisk så ille at jeg ble med ut på båttur i skjæra på utsiden av Risør for å nyte iskalde og alkoholiserte drikkevarer fra en kasse fylt med is plassert fint på en øy ute i Risørs flotte skjærgård. Grillen sto å varmet maten, mens man så på lettkledde jenter som kjørte forbi i båt. Samt jeg har nå gått hva hvit til mer Alfa Rosso-rødfarge.. jaggu ble det tid til en dukkert og...20 grader i vannet ja..ute i åpent farvann.. helt jævlig! Håper ikke dette skjer igjen Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #6 Skrevet 10. juni 2007 Dere skal være heldig at dere har hatt noe å gjort i mellomtiden,personlig har jeg sittet å trykket F5 konstant helt siden fredagen. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #7 Skrevet 14. juni 2007 Hoho, den var faktis sabla go Jeg trykte også min egen pekefinger et par på den knotten den dagen... Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider