Gå til innhold
Det er planlagt vedlikehold og oppdatering av forumet de neste dagene. Dette kan resultere i treghet eller korte perioder med utilgjengelighet. Vi beklager på forhånd ulempene dette måtte medføre. ×
Gjest Bård-Arne Andersen

Bertone til salgs !!!

Anbefalte innlegg

Har sammen med en annen hadt en Bertone 1750 -70 mod til salgs på karn siden. Og det er ikke til å stikke under en stol at vi fikk den meget rimlig i forhold til standen den er i. ( tror jeg da )

Vi ble i fellesskap enige om å selge denne bilen til en langt høyere pris en det som vi ga, noe som jeg har måtte tåle kritikk for av klubb medlemmer. Jeg forstår fult å helt denne kritikken, og har derfor tatt vekk annonsen.

Bilen vil nå derfor bli satt vekk for vinteren, for igjen å dukke opp ved en senere anledning i bedre forfattning, og til riktig pris (hva det nå måtte være).

Med vennlig hilsen

Bård-Arne Andersen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når ble det "ulovlig" å tjene noen skarve kroner?

Og hvem har noe med hva du ga for bilen?

Uansett hvor "rasende billig" du fikk den kan ikke forjenesten av å selge til 42 lapper minus utgifter del på to bli eventyrlig uansett!

Og selv med gunstige svenskepriser skal du lete lenge før du finner en veldig bra Bertone til den prisen.

Ikke vær lei deg du!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En bil er verdt nøyaktig det kjøperne er villig til å betale for den. Alt annet blir å gi bort penger / sponse noen.

De som synes Bård Arne har handla ille kan begynne å sette inn penger på min konto, så skal jeg begynne å selge biler til underpris.

MVH

Erik S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig med Erik S.

Det er markedet som bestemmer prisen. Bård-Arne har ikke gjort noe galt. Hva han har kjøpt bilen for har ikke noe å si i det hele tatt når han skal selge bilen igjen.

Det ville være veldig interessant å høre argumentene fra de som kritiserer Bård Arne.

Jeg synes Bård Arne bør sette inn annonsen her på sidene igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet ligger vel mere i irritasjon/misunnelse over at Bård Arne fikk tak på bilen til en hyggelig pris og det som kritiserer gikk glipp av sjangsen fordi Bård Arne var kjappest ute.

Som Erik S. Sier, en bil er verdt akkurat så mye som kjøperene vil gi, Hva bilen har kostet tidligere har egentlig ikke noe med dagens pris å gjøre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg merker meg at de som har vært "tøffe" nok til å kritisere Bård-Arne privat ikke er ute og står for sine synspunkter offentlig.

Tåler ikke argumentene lys?

Erik S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...