Gå til innhold
Gjest Bård-Arne

Nødhjelp....

Anbefalte innlegg

Heisann folket.. ;D

Var akkurat å henta en Bertone i Bergen (må selge hvis ikke GTVen blir solgt rimlig kjapt) og hadde underveis litt ladeproblemer, og etter å ha lest feil på kartet ca 7 ganger, du vet vi manfolk vet alltid hvor vi er, og fått løst en god del verdensproblemer poppa det opp en tanke i knollen. Att, hvis en Alfaisti fikk problemer langs veien i nærheten av en annen, var det vel mulig å ringe for om ikke annet enn å få lånt litt verktøy.

Tviler på at det vil bli noe løping i dørene hos noen her, men hvis man stod der å hadde 67 min hjem, ikke værktøy, da var det vel ok å kunne ringe en som bodde i nærheten som hadde. Eller deler for den sags skyld.

Hva med å lage en liste under linker eller noe, hvor navn og nr stod. Så kunne man ringe denne for å låne garasjen slik at man kunne komme hjem.

Bare ett forslag. Hva synes dere ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he he,...

Ja den var ikke dum du! Ja det hadde vel kanskje vert noe det?

Men det er jo ikke altid at det passer seg sann, at man bare stikker innom et medlem bare for å låne en garasje eller noe verktøy pga at Alfaen står!! En har jo Viking, Falken og NAF som et alternativ...

Erik :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he he,...

Ja den var ikke dum du! Ja det hadde vel kanskje vert noe det?

Men det er jo ikke altid at det passer seg sann, at man bare stikker innom et medlem bare for å låne en garasje eller noe verktøy pga at Alfaen står!! En har jo Viking, Falken og NAF som et alternativ...

Erik :)

Mulig det ikke passer for deg Erik, men hvis jeg er hjemme, og du har fått stopp i nærheten av Grimstad kan du alltids ringe meg.

Med vennlig Alfa hilsen

Bård-Arne Andersen

Tlf 37091669 eller 911 80567.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og i søndre Vestfold kan du jo ringe Erik Seierstad 91626784, adresse Seierstad (bolig) / Hvarnes (verksted).

Enhver Alfist velkommen til enhver tid.

Erik S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey!

Her bør navn, adresse og telefonnummer sendes til Alfanytt og så kan listen over hjelpsomme Alfistis trykkes der!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En gang i ett tidligere liv var jeg medlem av MG Owners clubb i england og de hadde slike lister som fungerte.

1. Det skal jo ikke være noe krav at en stiller opp på slike lister.

2. Det må være lov å si at det ikke passer dersom det ikke gjør det.

3. Jeg har allerede opplevd hvordan medlemmene i klubben stiller opp dersom det er nødvendig, bla på sist vinter treff. Mange takk til dere som stilte opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Bård Arne, hyggelig at di kom deg hjem.

KARN utga en medlemsmatrikkel i 2000, og vi vil sende ut en oppdatert utgave til våren.

Hilsen

Øyvind I

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også kan man jo ringe meg er litt her og der jeg da så i Oslo hele uka og mye i Vestfold i helgene.

Jeg treffes på 957 02 320.

Erik Askjem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...