Gå til innhold
Det er planlagt vedlikehold og oppdatering av forumet de neste dagene. Dette kan resultere i treghet eller korte perioder med utilgjengelighet. Vi beklager på forhånd ulempene dette måtte medføre. ×
Gjest Anders Eide

Godkjenning av senking,gtv 2.0. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en herlig 85 mod. gtv 2.0, tilnærmet rustfri og flott interiør ;D. MEN, den har en liten mangellapp, bl.a at godkjenningspapirer for senking mangler. Kan noen hjelpe meg med dette hadde jeg vært evig takknemlig. Bilen er senket ca 30-40mm. Da motoren også er lettere trimmet, er også HC-verdiene litt for høye (3,8 hvis det sier dere noe). Noen tips for å få ned disse? Bilen skal nå settes bort for vinteren, men hadde vært fint å funnet en løsning på disse problemene! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du sitter med en bil jeg hadde planer om å kjøpe. Aalesund? I såfall spurte jeg på gamle forumet vedr. dokumentasjon av senkesett, da eier trodde det var Eibach. Se gamle forumet.

Når det gjelder HC-verdien, så er kravet at den ikke skal være over 3,5. Spurte verksmester på Motorforum i Skien, og han mente at verdien trolig ville være på rett side bare man fikk "blåst ut av den litt". Den har jo stått en stund.

Lykke til! : :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...