Gå til innhold
mariusbax

Lancia Spotting

Recommended Posts

Snudde meg å så denne lekre(?) saken da kompisen min pekte å ropte:

"Se en Lancia!"

Ikke helt hva jeg hadde håpet på...

20180427_183232.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
16 minutter siden, Sillyspeed skrev:

En skjebne verre enn døden å ha slike modeller med Lancia i grillen. 

Faktisk ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burgunderfarget Delta med HF-skilter spottet på Brobekk i går. Klarte ikke å se noen detaljer i farta, men fin var den :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sto og tok dagsoppgjøret på klinikken min på Skullerud tidligere i uka, da jeg i rette øyeblikk så ut av vinduet: i lyskrysset på Skullerud sto det en rød Integrale med prøveskilter og ventet på grønt! :) Ikke et hverdagssyn her omkring! Den svingte inn mot Skullerud, så nå lurer jeg på om det er en heldig italofil person her i området... (bortsett fra en og annen 156, 159 og en fin Fiat 128 3P jeg pleier å se her...)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en tur i Oslo sentrum i dag, der kom en rød Lancia Delta HF Integrale kjørende opp mot det gamle SAS hotellet ved 12.15 tiden. Dette varmet stort og jeg vil takke den modige eier som lar oss nyte dette synet i vinterhalvåret! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 5.10.2018 den 15.31, 124AC skrev:

Sto og tok dagsoppgjøret på klinikken min på Skullerud tidligere i uka, da jeg i rette øyeblikk så ut av vinduet: i lyskrysset på Skullerud sto det en rød Integrale med prøveskilter og ventet på grønt! :) Ikke et hverdagssyn her omkring! Den svingte inn mot Skullerud, så nå lurer jeg på om det er en heldig italofil person her i området... (bortsett fra en og annen 156, 159 og en fin Fiat 128 3P jeg pleier å se her...)

På 24.1.2019 den 22.55, Carbonara skrev:

Var en tur i Oslo sentrum i dag, der kom en rød Lancia Delta HF Integrale kjørende opp mot det gamle SAS hotellet ved 12.15 tiden. Dette varmet stort og jeg vil takke den modige eier som lar oss nyte dette synet i vinterhalvåret! 

Det er nok meg. Fikk skilter på den igjen i januar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 7.2.2019 den 13.02, Oddis skrev:

Det er nok meg. Fikk skilter på den igjen i januar.

Tøøøøft 😁👏

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...