Gå til innhold
mariusbax

Lancia Spotting

Anbefalte innlegg

Mørk blå Intergrale Evo kjører stavanger-tananger hver dag til jobb.

Jeg ligger ofte et par biler bak

Mener dette er den Evoen som har stått til salgs i stavanger for en stund siden..

han hadde 155 q4 før

Tor, ikke sant? Nice bil..

Ser en Intergrale utenfor vinduet nå jeg ;D

Grattis!

Måtte Giulian bøte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En komps har en Flavia coupe, har kjørt den litt i sommer...

Bor du i stavanger?

har snakka med en i en hvit fulvia med blått int.

Du bør få deg delta ja, jeg kjørte fra østlandet til stavanger med at stort smil og en ond latter hele turen på fredag.. Sykt morsom bil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemme! Var nok undertegnede det! Ikke kom å si at du kom meg i forkjøpet igjen og hentet den som var i Fredrikstad? (Sikklet mye på den blå x-reisekameraten din når den var annonsert tilsalgs i Oslo!)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var nok før deg denne gangen og ;)

Men send en PM med nummeret ditt, så skal du iallefall få en prøvetur...

Venter på no pakninger og noen slanger, før bilen blir registrert men..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går å legger meg under sofaen litt jeg og tenker meg litt om ang livets store spørsmål, som f.eks treghet ved bilkjøp osv... :-[ Gratulerer med tøff tut-tut, kjøper den etter deg, jeg da!

PM er sendt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare ett lite tips: Hvite Compomotive! sikkle,sikkle! Det finns også noen "Old school" design Ronal felger som hadde sett jæ¤%ig bra ud på Integrale, men har glemt hva de heter! Skal se når jeg kommer på jobb i morgen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med ny bil! :D

Hvite Compomitive kler en delta fint, til og med orginal-looken i 17" er fin fin på Delta..

De jeg har liggende i garasjen venter bare på å komme på en bil... *klø i fingrene*.. ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får gi beskjed når du ønsker å "trade" den inn i en fiiin, hvit Fulvia! Går rundt å verker etter Integrale for tiden.... :)

om du gjør det vet jeg om en i topp!!! stand som vil komme for salg snart ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haavar Rovik hos Rovik Auto i Sandnes har importert en Lancia Thesis som står til salgs der nå, sær men kul bil.

Ser forøvrig en Lancia Phedra i gårsrommet hver gang jeg går ut..  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lancia Lybra ved Songe (mellom Risør og Tvedestrand)...mørk blå met om jeg husker rett..

Så en Lybra ved Lysakerlokket (Oslo) her om dagen. På vei inn til byen vestfra er det stort sett bare småvulgære dollarglis og langtransporter å se, så den lyste opp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nyyydelig rød Delta Evo på MacDonalds Jessheim kl 13.30. Ååå hvor jeg savnet å gasse 16V akkurat da!  :'(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fest og baluba, sang og basar

Har allerede kjøpt partyhatt og norsk flagg og vil bli å finne utenfor nærmeste Lanciapusher når den lander her!  ;D (Er glad det i det hele tatt kommer noe, Lancia har vel mer eller mindre ligget brakk de siste 10 årene så om den storsatsningen som er annonsert kommer ser det lyst ut!)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg en 2003 Lancia Thesis 2.0 Turbo soft fra Tyskland. :D

Kommer i neste uke. Holder nesten ikke ut ventingen.

Hadde vært fantastisk om noe hadde begynt med Lancia import i Norge igjen, men sjansen er vel ganske liten?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg en 2003 Lancia Thesis 2.0 Turbo soft fra Tyskland. :D

Kommer i neste uke. Holder nesten ikke ut ventingen.

Hadde vært fantastisk om noe hadde begynt med Lancia import i Norge igjen, men sjansen er vel ganske liten?

Gratulerer med ny bil med stil. Dette er noe av det flotteste som finnes. Hvor i landet blir denne å se?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil med stil. Dette er noe av det flotteste som finnes. Hvor i landet blir denne å se?

Kommer til drammen på mandag, men det blir den ikke lenge, hehe

Holder til på Nordmøre, men blir noen turer til Oslo av og til, samt en del til Trondheim og Ålesund.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer til drammen på mandag, men det blir den ikke lenge, hehe

Holder til på Nordmøre, men blir noen turer til Oslo av og til, samt en del til Trondheim og Ålesund.

Trondheim ja! Tipper det er flere enn meg som har lyst til å se på bilen din her.  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...