Gå til innhold
Ken GTV

Trøndelag --> ID?

Anbefalte innlegg

Hei! Vi er noen som skal til ID, men er det flere? -Og er det interesse for samkjøring?

Vi bor i Trondheim.

Mvh. Kenneth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune H og undertegnede skal i alle fall nedover. Kjøretøyet er ikke helt spikret, men enten blir det Hiace m/ GTV, GTV eller brødræsern'. Tajm vill sjåv!

Det var snakk om å kjøre nedover på fredagen i passende tid (tre- fire'ish)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mens vi kjører tidlig, tidlig om morgenen. (Ingen overnatting mao)

Det blir enten at vi kjører SW eller 147.

Mvh. Kenneth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune H og undertegnede skal i alle fall nedover. Kjøretøyet er ikke helt spikret, men enten blir det Hiace m/ GTV, GTV eller brødræsern'. Tajm vill sjåv!

Det var snakk om å kjøre nedover på fredagen i passende tid (tre- fire'ish)

Ja, M E N det hete S K I H E I S her i gårn!

roh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tenkt meg nedover, har tilogmed fått interessert min bedre halvdel til å være med!  Er det flere som skal ha med madammen? Må bare ordne barnevakt, så er turen i boks for min del.

- Stig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal være med madammen i år. Det var omvendt i fjor. Start fra Innherred fredag etter lunch 12-1-tia) denne gang. Passerer vel Tr.heim ca en time senere. Skal det være en oppsamling fra byen utover fredagen, si ifra, kjekt å kjøre litt samlet.

Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag ble min nyervervede 164 parkeringsbulket mens jeg var på jobb.  Knust høyrelykt, knøvlet panser og skjerm ved lykta, samt en liten knekk 2/3 oppe på høyrekanten av panseret.  Ingen lapp, ingen motpart.  Skal taksere skadene i morgen :(

Faen faen faen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var jo utrolig kjedelig, da! Håper du får fikset det raskt og at det ikke blir altfor kostbart!

Støtter F.... x 3 !!!

Paul

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag ble min nyervervede 164 parkeringsbulket mens jeg var på jobb.  Knust høyrelykt, knøvlet panser og skjerm ved lykta, samt en liten knekk 2/3 oppe på høyrekanten av panseret.  Ingen lapp, ingen motpart.  Skal taksere skadene i morgen :(

Faen faen faen!

Trasig >:(

Men panser og skjerm finnes i det innherredske delelageret :) (Solgte det sammen med bilen, men regner med at ny eier er villig til å selge, hvis du trenger deler,Ta kontakt, så får du telefonnummeret hans)

Sørensen og Balchen har lykt (delenr:MAR/710-30108-6006) Kan skaffe den for ca.2000+mva

Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var ferien over .... Jeg skal nedover,etter planen blir det med Bertonen. Forhåpentlighvis blir tverrbjelken foran/innfesting til stabstag/ nytt frontblekk ferdig sveiset til den tid.Jaggu ikke rart at min bil var lett i fronten med all denne rusta,plusser vel på en 10kg nå ;D. Har fått orden på det mekaniske.Skiftet sist uke:4x Outlaw alu-kalippere og klosser,større bremsesylinder,4x borr/slissede skiver,alle foringer bak(heavy duty og poly),nyoverhalt lsd aksling,bremserør,fjærer bak m.m. Det som står igjen er small spring kit'et og stabstaget foran fra Alfaholics.Glassfiber dørene/panseret og bakluka får bli i løpet av vinteren når de nye dørstokkene skal på plass,om bilen ikke er solgt før den tid,for nå er jeg lei...

Regner med å hengerkjøre bilen nedover,så jeg får den med hjem igjen.... ;) Vet ikke helt når det blir avreise,men tror ikke det blir så sent som 15-16 tia.

Geir

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ferien over her i gården også, etter nesten tre uker i Italia må jo Italiensk dag være en ypperlig avslutning på sommeren.

Kjører fra Trondheim fredags ettermiddag, så her er det absolutt muligheter til å få selskap av en Sort GT og hvis frk. Veloce viser seg å være stabil kan det hende at vi kjører GTV'n også. Vi drar i hvertfall i retning Haslemoen min frue og jeg, for så å avslutte helgen med en hyttetur i Trysil. Blir derfor ingen Italiensk kveld på oss sammen med andre likesinnede, retur Trondheim...tja en gang på søndagen.

Arrividerci

-Øivind 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Jeg og Christian( i en bil) starter lørdag morgen klokka 04.00, sharp!

Du får slå Alfafølge om jeg får rabatt på glassbyggerstein denne uka :P

Hehe, neida. Kult med flere i følge!

Mvh. Kenneth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dæken ta gut... Trur æ e ett par tima etter dokker da ja ::)

Hilsen utpræga B-menneske :D

Q4'n får bli hjem, så det bli itj nå banekjøring... lite egna te det Crossert'n sjø ;D

Ad. glassbyggestein med tilbehør... for Alfa rabatt oppgi Priskode 2 ;)

2XQ4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mens vi kjører tidlig, tidlig om morgenen. (Ingen overnatting mao)

Det blir enten at vi kjører SW eller 147.

Mvh. Kenneth

Har dere plass til en til i bilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tell med en liten utvandret-fra-Trøndelag-delegasjon fra Brønnøysund også (Bella m/nye foringer, ny bremsevæske og ny kamreim, samt sjåfør Bjørn). Kommer meg ikke i vei fra jobb før i 2-tida fredag ser det ut til (selvfølgelig har de lagt et seminar til denne dagen  >:(  )

Dere er vel kjørt fra Trønderhovedstaden innen jeg kommer så langt...

Gle'r me som ein onge!

Bjørn

Bella 156

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...