Gå til innhold
kynfisk

SOLGT: 16" alfa alufelger til 156, med nesten nye piggdekk selges.

Anbefalte innlegg

En tragisk hendelse med meg og min selespeed skjedde på søndag, jeg stod i ro og ventet på å svinge inn for å kjøpe jordbær da jeg fikk en VW Touareg på 2500 kilo i 60 km/t i baken, resultatet ble krølla tak, brukket ramme med påfølgende kondemnering. Jeg hadde kun eid Alfaen i 3 mnd, og er ganske trist nå. I den anledning(siden kona nekter å ha alfa igjen, eller alt som kan minne om kjøre egenskaper og sportslig følelse, nå skal det bli en svær volvo sier hun) har jeg et sett med veldig pent brukte alfa alufelger, med nesten nye pigg dekk tilsalgs. jeg er fortiden på nordsjøen så bilde og type felg kommer onsdag neste uke. Det er lettest å nå meg på sms på tlf 93055314. jeg har ingen anelse om hva slike felger koster ny eller brukt, så kom gjerne med bud.

Så snart jeg er i land svarer jeg på henvendelser.

Mvh Kai Arne Lerstad

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det er litt leit at fruen skal presse deg til å kjøpe kjip bil jeg. Hvis du ser på denne rapporten, så har du noe å slå i bordet med:

http://www.euroncap.com/images/results/large_family_cars/car_248_2006/Alfa%20159%20Datasheet%203.pdf

Nå vet jeg ikke hvor mye dere har tenkt å bruke på ny bil, men kjøper dere en 159 så har dere i alle fall en bil som er like så sikker som en Volvo :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Er på jakt etter alu.felger med vinterdekk til min Alfa 147, veit du om dinne felger vil passe?? Venter på bilder og dimmensjoner....

Interresert om de skulle passe!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om de passerr men det kan jeg finne ut så snart jeg kommer meg hjem. Gi meg et tlf nr. så kan jeg sende mms bilde av felgene på onsdag.

Mvh Kai Arne Lerstad

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Er på jakt etter alu.felger med vinterdekk til min Alfa 147, veit du om dinne felger vil passe?? Venter på bilder og dimmensjoner....

Mener de skal passe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Mener de skal passe.

Hva er ET på 156? Boltsirkelen er i alle fall den samme (5x98), ET på 147 er 35 ('ish om jeg ikke husker helt feil :))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...