Gå til innhold
Landmann

AR Spider 1984 - 86; behøver tips!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på jakt etter AR Spider årsmodell 1984 - 86 med manuelt gir. Jeg holder øye med finn.no og auto.db og betalingsvilligheten min ligger på omlag 40' - 45' ...

I mellomtiden: Er det noen som har tips om svakheter som bør sjekkes/spørres om når det gjelder denne modellen. Jeg tenker spesielt på rustfeller.

(PS! Vet noen om noen som skal selge, så send meg e-post.)

Takk for svar og takk for hjelp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror betalingsvilljen din bør strekke seg litt lenger enn det... Kan ikke huske å noen gang ha sett brukbare eksemplarer til den prisen der her i landet desverre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

;) til begge ....: Hyppige søk på nevnte bilsider forteller meg at slike priser eksisterer uten at man behøver å gjøre store mekaniske eller karosserimessige krumspring. Og ... høst og vinter nærmer seg så da dukker det vel opp mulige kjøp (det er med cab'er som mc'er og kajak'er: om våren og sommeren er lysten der. Om høsten og vinteren skal det betales selv om det står i ro..)

Kryss fingrene for meg slik at den 5'te AR'en kommer i hus  :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så et svensk bilblad på Narvesen, her om dagen.

Der de hadde tatt for seg en haug med gamle klassikere og tror du sannelig

ikke at de hadde tatt med Alfa Romeo Spider  ;) for en overraskelse ;)

Den Spideren kunne jeg  også tenkt meg. :D

Der sto det litt om hva du bør kikke etter  og evt. feller.

Tror bladet het noe med klassikt , så vidt jeg husker er det også bilde av den på forsiden.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror bladet het noe med klassikt , så vidt jeg husker er det også bilde av den på forsiden.......

Classic Motor?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tips :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med fare for at dette blir chatting....

Men de interesserte la kanskje merke til http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8072498; en 1989-modell Spider til kr 30.000. Bilen skulle BORT. Den lå på nettet fra i går kveld til i dag morges.

Jeg var for sen! Lykkelig er den nye eieren med en bil, der det kun må gjøres småplukk!

Jakten fortsetter  8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

;D Godt valg av bil (har selv en -85 Spider...). Kikket også svæært mye (inkl. noen land sørover) når jeg skulle handle. Tror du får hva du betaler....jeg sjekket selv Spidere mellom 40-60 000, men fant raskt ut at det var mye patina og cash. Mange fine platesømmer med "rur". Rust er mao. det store problemet, cab`n kan være dårlig (ikke altfor dyrt). Motor finnes det jo alltid å bytte hvis de er slitne. Interiørmessig har jeg også sett mye dårlige utgaver....ikke så enkelt å erstatte interiør.

Men; har sett noen prosjekt til salgs for 25-50 000, kan kanskje være like smart....da er utgangspunktet bra.

Og min kan være til salgs.....men da må det dobles  :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...