Gå til innhold
howard64bit

Andre bilmerker på ID????

Anbefalte innlegg

På italiensk dag er det bare italienske kjøretøy som er tillatt inne på området - de andre må nok stå utenfor "porten" :)

På vanlige banemøter med KARN åpnes det for andre merker siden vi som regel har "god plass" på banemøtene. På ID er det heldigvis kø for å slippe utpå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vell jeg klarte snike inn bumper wagon (citroeng xm 2.0TD) men da som bærebil/følgebil til min GTV  8) Du ser kanskje på enkelte bilder at den har forvillet seg inn blandt alle de råe bilene  ;D Men nei en kan kun kjøre Italienske doninger på Banen andre biler parkeres på parkeringsplassen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

*snufs*

(jeg har da fotobevis av new Mini på banen i 2004!  ;):P)

Hehe ja. ble litt småforbanna i fjor da en kødd (aner ikke hvem men tar det ut fra merke) kjørte en jalla cossi turbo negro utpå banen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå blei jeg" jævli" forbanna når du kaller noen for kødd Han var en ung kjekk gutt med en strøken Ford Flink fører i en rask bil Var det noen som hadde raskere runder ?  :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke veldig mange som hadde 3-400 hk heller.;)  Med untak av noen ferrarier som ikke turte å stramme waieren. :-X

Og ja! han var flink til og kjøre også, bare feil bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I år kommer jeg i en VW Caravelle 1.6TD, har nettopp fått 5 gir på kassa, så nå klarer den "nesten" 110Km/h. Bertonen er ikke i nærheten å være klar til verken være med på henger eller kjøres.

Neste år kanskje... ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

*snufs*

(jeg har da fotobevis av new Mini på banen i 2004!  ;):P)

Vi får parkere sammen på utsiden og skjemmes... Blir ikke helt det samme å kjøre til ID i år...med kebabvogn. Får vel ikke bli med på noen felleskjøring til ID i år  ;)

Ikke i nærheten av å ha en oppegående Alfa i år...GTV6'en er bare en stor haug med deler. Venter på stempler og det meste annet....argh!

Giulia Super'n vår er vel ikke akkurat oppgående den heller...

sukk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forzaalfa stod med en ikke italiensk bil på campingen,kom igjen,så banker vi han!

Pass deg, ellers kjører jeg over bilen deres! ;)

Creek, vi får ha en liten caravelle camp litt i utkanten.. campen for folk med bertone i deler og kassebil..  :D :'(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forzaalfa stod med en ikke italiensk bil på campingen,kom igjen,så banker vi han!

Pass deg, ellers kjører jeg over bilen deres! ;)

Creek, vi får ha en liten caravelle camp litt i utkanten.. campen for folk med bertone i deler og kassebil..  :D :'(

Høres fint ut. kan ta med noen Bertone deler i en eske.  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke veldig mange som hadde 3-400 hk heller.;)   Med untak av noen ferrarier som ikke turte å stramme waieren. :-X

Ifølge han selv har ikke bilen mer enn 250-280hk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke veldig mange som hadde 3-400 hk heller.;)  Med untak av noen ferrarier som ikke turte å stramme waieren. :-X

Ifølge han selv har ikke bilen mer enn 250-280hk.

De fleste har ikke det, man trenger ikke mer i en godt oppsatt bil for å kunne kjøre meget gode rundetider.. Har man sittet på med en bil med 300-400hk vet man at det går GODT!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...