Rapporter innlegg #1 Skrevet 28. juli 2006 heisann. jeg har en kamerat som kjører en pen citroen xantia activa med 2.0 turbo. kan han være med å kjøre på ID, eller er det fy fy? Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #2 Skrevet 28. juli 2006 ID=italiensk dag Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #3 Skrevet 28. juli 2006 På italiensk dag er det bare italienske kjøretøy som er tillatt inne på området - de andre må nok stå utenfor "porten" På vanlige banemøter med KARN åpnes det for andre merker siden vi som regel har "god plass" på banemøtene. På ID er det heldigvis kø for å slippe utpå. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #4 Skrevet 28. juli 2006 regnet med det, men måtte bare prøve å spørre:) takk for svar Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #5 Skrevet 28. juli 2006 vell jeg klarte snike inn bumper wagon (citroeng xm 2.0TD) men da som bærebil/følgebil til min GTV Du ser kanskje på enkelte bilder at den har forvillet seg inn blandt alle de råe bilene Men nei en kan kun kjøre Italienske doninger på Banen andre biler parkeres på parkeringsplassen... Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #6 Skrevet 28. juli 2006 *snufs* (jeg har da fotobevis av new Mini på banen i 2004! ) Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #7 Skrevet 28. juli 2006 *snufs* (jeg har da fotobevis av new Mini på banen i 2004! ) Hehe ja. ble litt småforbanna i fjor da en kødd (aner ikke hvem men tar det ut fra merke) kjørte en jalla cossi turbo negro utpå banen. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #8 Skrevet 28. juli 2006 Han var instruktør... Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #9 Skrevet 28. juli 2006 Han var instruktør... Driter jeg i han kunne skaffa seg en annen bil, eventuelt lånt en annen. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #10 Skrevet 28. juli 2006 Driter jeg i han kunne skaffa seg en annen bil, eventuelt lånt en annen. Ville du lånt han bilen din? Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #11 Skrevet 29. juli 2006 jalla cossi turbo negro Ehh,hva **** har negro med cossi å gjøre? Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #12 Skrevet 29. juli 2006 Negro er spansk for fargen svart hansy. Ikke bland ord her nå!! Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #13 Skrevet 30. juli 2006 Nå blei jeg" jævli" forbanna når du kaller noen for kødd Han var en ung kjekk gutt med en strøken Ford Flink fører i en rask bil Var det noen som hadde raskere runder ? Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #14 Skrevet 30. juli 2006 Var ikke veldig mange som hadde 3-400 hk heller. Med untak av noen ferrarier som ikke turte å stramme waieren. Og ja! han var flink til og kjøre også, bare feil bil. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #15 Skrevet 31. juli 2006 I år kommer jeg i en VW Caravelle 1.6TD, har nettopp fått 5 gir på kassa, så nå klarer den "nesten" 110Km/h. Bertonen er ikke i nærheten å være klar til verken være med på henger eller kjøres. Neste år kanskje... Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #16 Skrevet 31. juli 2006 Forzaalfa stod med en ikke italiensk bil på campingen,kom igjen,så banker vi han! Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #17 Skrevet 31. juli 2006 *snufs* (jeg har da fotobevis av new Mini på banen i 2004! ) Vi får parkere sammen på utsiden og skjemmes... Blir ikke helt det samme å kjøre til ID i år...med kebabvogn. Får vel ikke bli med på noen felleskjøring til ID i år Ikke i nærheten av å ha en oppegående Alfa i år...GTV6'en er bare en stor haug med deler. Venter på stempler og det meste annet....argh! Giulia Super'n vår er vel ikke akkurat oppgående den heller... sukk Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #18 Skrevet 31. juli 2006 Kommer vel i no tysk jeg og hvis ikke jeg hiver meg over noe billig morro Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #19 Skrevet 31. juli 2006 TEM: du kan jo bli med oss, snakk med Espen! Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #20 Skrevet 31. juli 2006 Forzaalfa stod med en ikke italiensk bil på campingen,kom igjen,så banker vi han! Pass deg, ellers kjører jeg over bilen deres! Creek, vi får ha en liten caravelle camp litt i utkanten.. campen for folk med bertone i deler og kassebil.. :'( Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #21 Skrevet 31. juli 2006 Forzaalfa stod med en ikke italiensk bil på campingen,kom igjen,så banker vi han! Pass deg, ellers kjører jeg over bilen deres! Creek, vi får ha en liten caravelle camp litt i utkanten.. campen for folk med bertone i deler og kassebil.. :'( Høres fint ut. kan ta med noen Bertone deler i en eske. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #22 Skrevet 25. august 2006 Var ikke veldig mange som hadde 3-400 hk heller. Med untak av noen ferrarier som ikke turte å stramme waieren. Og ja! han var flink til og kjøre også, bare feil bil. Ifølge han selv har ikke bilen mer enn 250-280hk. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #23 Skrevet 25. august 2006 Var ikke veldig mange som hadde 3-400 hk heller. Med untak av noen ferrarier som ikke turte å stramme waieren. Og ja! han var flink til og kjøre også, bare feil bil. Ifølge han selv har ikke bilen mer enn 250-280hk. De fleste har ikke det, man trenger ikke mer i en godt oppsatt bil for å kunne kjøre meget gode rundetider.. Har man sittet på med en bil med 300-400hk vet man at det går GODT!! Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider