Gå til innhold
Gjest Motorola.

Bænsinpump GTV6!

Anbefalte innlegg

Hørt med Harjunpää? Kanskje ikke så lurt å kjøpe brukt....

Hør med OKP Parts i Tyskland - ser de har ny pumpe for GTV og 75 for 33 Euro (under 300kr). Det sto ikke nevnt GTV6 dog - send en mail og spør.

www.okparts.net

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Espen bestilta en hos Kollevold, så rota de så fælt med utsendelsen at han til slutt avbestilte den.  Tipper de har en på lager for øyeblikket!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor for jeg tak i en billigst mulig?

Pronto!!

Ring til Elisabeth hos Kollevold Rally Import Tlf: 32 85 00 30, Fax: 32 85 22 47, hun har peiling og skaffer deg den riktige pumpa. Om det er billig avhenger av ditt forhold til plastikpenger...

:D ser innlegget over refererer til Kollevold også med en noe annen erfaring enn meg - verdt forsøket uansett!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk pumpe fra opel for noen år siden (er samme pumpa som står i Monza bla, bare litt forskjellige el tilkoblinger) Kosta en 1000ing ja. (var storfornøyd jeg i og med at det var på en lørdag i ferien og i Lyngdal 8))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor for jeg tak i en billigst mulig?

Pronto!!

Antakeligvis hos bataljonen.. Har en stående på bilen min hvis interessant! Kan plukke av imorgen og sende om så!

Bård

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...