Gå til innhold
integrale

Reise til ID fra Møre

Anbefalte innlegg

Italiensk dag nærmer seg (1mnd) og jeg har tenkt meg nedover. Bor i Ålesund, er det andre som skal til våler så hadde det vært artig og slått følge. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kjører vel ikke via Dombås? Er det mange fra Kristiansund som skal nedover da?

Jeg har kjøpt meg en "ny" Lancia Dedra Integrale som hadde vært artig å teste. Blir evt. første gang på bane ,har kun vært tilskuer før så nå er det vel på tide å ta steget ut å prøve ferdighetene. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det er flere fra KR. Sund som skal nedover.

Planen var om Dombås.

Min samboer kom med noe info som desvere kanselerer min planlagte tur,

Minsten har gebursdag 26. Og familien har tydeligvis mere kontrol på dator en meg. de har alerede sagt at de kommer.

Ja, ja har tidliger glemt min samboers gebursdag et par gannger. Det er lurt det :P

Befiner du deg i området av Ball sundet, så bare ta kontakt.

Geir

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei da er det best å være heime for husfreden.  :-\ Vet ikke om jeg gidder å reise alene så spørs om jeg tar firma bil fra Porsgrunn der jeg jobber i uke dagene( Sharan Uff), men der er jo kortere reise da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...