Gå til innhold
Evlenol

Løse ting inni dekket..?

Anbefalte innlegg

To forskjellige verksteder har nå påpekt at jeg har et eller annet løst inni minst et av dekkene i bilen min. Dekkene er billigste sort møkkadekk (Typhoon Successor), og skal stå på bilen maksimalt ut denne sommersesongen. Jeg har en slags hjullager-ulyd i bilen når jeg kjører, og jeg har nå byttet tre hjullager - og verkstedet har gått over det siste - og finner ikke noe feil ved det.

Det meste av ulydene er borte, men jeg har fortsatt noe hjullager-ulyd i bilen. Både Ital Bilservice i Oslo og EMM-Sport i Trondheim mener det er et eller annet løst inni minst ett av dekkene.

Noen her som kjenner til denne problematikken? Jeg har ikke råd til nye dekk før til neste sommersesong starter. Hva kan det være som har løsnet der inne? Er det trygt å kjøre på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er da bare å kjøre innom en dekksjappe og får de til å vrenge av dekka, ta en titt inni og vrenge på igjen... er da ikke noe å lure på det.. om det skulle være noe inni så blir det borte da....  Og skulle det være så galt at du trenger ett nytt dekk, så er det bedre å få bytta det før det smeller i 100 km/t.

Mener nå jeg....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...