Gå til innhold
mareskog

Green Filter!

Anbefalte innlegg

Da var min 156 2.0 Selespeed oppgradert med et åpnet Green Filter Kit. Enkelt å montere og ganske billig. Knappe 12000kr. Tøff lyd og tror jeg har økt gassrespons....anbefales pga.lyden!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var min 156 2.0 Selespeed oppgradert med et åpnet Green Filter Kit. Enkelt å montere og ganske billig. Knappe 12000kr. Tøff lyd og tror jeg har økt gassrespons....anbefales pga.lyden!

12000,-? :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noe bilde av herligheten?

Jeg har vurdert å gjøre det samme, men hvordan har du plassert filteret med tanke på temperatur og/eller sølesprut

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel bare legge det nedi den originale filterboksen vel? Er det ikke en sånn sving ned imot luftfilterboksen da?

Fredrik: Sving nedom en dag så kan jeg sette på ett for deg så kan du se hva du syntes, har masse silikonslanger og klemmer fra turbo-prosjektet samt filtre, har K&N, Green og Ram Air.  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har montert det rett på luftmengdemåleren...har latt boksen til orginalfilteret sitte igjen slik at det skjermer litt for søle/skitt...bilde kommer..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Venter spent på bilder.....

Har kikket litt på disse filtrene. og jeg ser de har en til JTS-motoren.  Vurderer et slik filter.  Hvordan er det i forhold til K&N. Novitec etc.?

Jeg ser det er mange forhandlere i Oslo-område av Green filter, så det kan å være alternative til å vente på forsendelse fra utlandet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...