Gå til innhold
Calle

Entusiast-koner:)

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette har vært diskutert før, men tenkte kanskje det kunne vært morsomt å høre hvilke erfaringer dere har med deres koner/damer og deres forhold til Alfa Romeo.

Jeg for min del må si at jeg er veldig fornøyd med kona mi(som i utgangspunktet ikke er bilinterressert) når ho kommer hjem fra en kjøretur og sier: "Idag møtte jeg på en ganske stilig Alfa Romeo. Vet ikke helt hva den heter, men den var veldig sporty og tøff. Kort bak, så det var hvertfall ingen 156." Eller: "Når vi skal ha oss familiebil så skal vi ha en Sportswagen."  ;D

Ho var i utgangspunktet negativ til å skifte fra VW Vento til en 155, men liker bilen veldig godt nå. Slik fungerer det med Alfa ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det veldig greit. Vår første Alfa ble kjøpt i 2002 etter følgende melding fra kona: "Det må bli denne!", etter at hun hadde kjørt den 50 meter. "Denne" var dengang en 156 1,8 TS Sportwagon (som senere er byttet i GT)  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også meget fornøyd med kona (23 år fy f... snart sølvbry......) men .    Når det gjelder bil er det slutt Der skal det være praktisk og hennes merke (svenske fa..) ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg fikk Alfa, forsøkte kjæresten først å overtale meg til å kjøpe en annen bil - men han skjønte at jeg nektet å kjøpe noe annet da han hadde fått prøve Alfaen min. Så da beholdt jeg ham. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg fikk Alfa, forsøkte kjæresten først å overtale meg til å kjøpe en annen bil - men han skjønte at jeg nektet å kjøpe noe annet da han hadde fått prøve Alfaen min. Så da beholdt jeg ham. :P

;D ;D ;D Beste hittil!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er god.

Men si meg. Hvor finner jeg slike som dere?  ;);D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er god.

I Alfa-butikkene, naturligvis....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er god.

I Alfa-butikkene, naturligvis....

Og her iblant. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo asså de treffer man på de rareste steder min traff jeg på jobb i ei Pizza sjappe.

Å ja hun står på:

IMGP2860.JPG

Erik A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo asså de treffer man på de rareste steder min traff jeg på jobb i ei Pizza sjappe.

Erik A

Hvem serverte hvem lurer nå jeg litt på...?

JE

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Erik A

JE

Jeg VET ikke, men har mine tvil mht Erik's pizza-bake-egenskaper.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er så heldig å ha truffet ei som synes at livet er gøy i 200++ km/t ;D ;D

Bare litt flaut at hu har kjørt 50 km/t fortere enn meg med mine 190 :-[

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JE

Det lurer ikke jeg på...  :D Det er ikke mange måter å få'n stille på, så jeg går utfra at hun i begynnende desperasjon foret ham...  ;)  ;D

Min venninne er ikke så bilgal, men liker å kjøre. Hun har fortsatt gode minner fra sin første-bil, en Uno. Når det går fort er det litt verre, og hun ble litt stram i maska da jeg konsekvent ble liggende i den siste fjerdedelen på speedometeret på Autobahn. Til hun selv skulle kjøre hjem og tømte 2., 3. og 4. gir til turtallsperra og deretter like blid ble liggende i 160km/t den påfølgende timen....  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sga sei dåkk d at mine kamerata syns d e stor stas når eg e md di å hvis me ser ein alfa så rope eg ka type alfa d e.

"Silje, silje..ka type alfa e d då? "

andre bila har eg ikje peiling på, men alfa e ikje så alt aent!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sga sei dåkk d at mine kamerata syns d e stor stas når eg e md di å hvis me ser ein alfa så rope eg ka type alfa d e.

"Silje, silje..ka type alfa e d då? "

andre bila har eg ikje peiling på, men alfa e ikje så alt aent!!

Jojo, Siljaaah, men er du skikkelig KONE???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...