Gå til innhold
NoBrain

Alfanytt #2 2006

Anbefalte innlegg

Jeg fant, jeg fant... Alfanytt nr. 2 2006 i postkassen i dag :)

Fortsatt et utmerket klubblad, men jeg syntes noen av bildene var litt blasse. Har trykkeriet spart på fargene ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk Alfanytt i dag jeg også, og reagerte på det samme. Det var veldig mange fine bilder ellers, så det kan hende noen har komprimert litt vel hardt eller gjort andre luriumtriks før trykken fikk dem.

Ellers var det som vanlig en höydare å få bladet i postkassa! Nesten så man ikke har råd til å lese alt på én gang ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trykkeriet har definitivt spart på fargene ja! noe alvorlig galt skjedde, men vi rakk ikke å trykke nytt opplag pga. postens frister... :(

JE

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å få trykket det på nytt, MED alle fargene, som jeg kan få ved en senere anledning?? Trykkeriet har jo åpenbart ikke levert fullverdig vare her.... Evt. få trykt ett nytt opplag til redusert pris som vi kan få kjøpt billig ved neste anledning.....f.eks. ID

Dette tar seg ikke ut i samlingen.. >:(   ;)

PS. bladet forøvrig var som vanlig veeeldig bra.. takk, takk

Arve V

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter den. Hadde gjerne gitt noen kroner for et med skikkelige bilder. Er jo et flott bilde av min bil inni der og alt! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Andy, Anders og andre. Vi ar mottatt klager på trykk og papirkvalitet fra flere og det er klart noe vi tar med trykkeriet når de er tilbake neste uke. Kommer tilbake med info når vi har kommet til engighet.

hilsen

Øyvind Iversen

formann

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det er også et blasst bilde av meg som er på vinmesse...(...for så noen timer senere kjøpe ny bil i påvirket tilstand!)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ja da sitter man her ute i skogen, uten Alfa nytt. >:((sistte man med pladet i post kassen ???) Håber at morgens dagens tur til postkassen blir kronet med  Alfa nytt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, til info så blir det trykt nytt opplag i forventet kvalitet.

Distribusjon vil skje i løpet av ett par ukker alternativt som vedlegg til Alfanytt nummer 3. Valg avhenger av svar på Postens regler i forhold til Bladavtalen (som gir satser for porto).

Alfahilsen

Øyvind I

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...