Gå til innhold
Dagfinn R

Lån av hjul, Bertone, helga 11-13. august

Anbefalte innlegg

Jeg har meldt meg på Lillehammerløpet, men er litt bekymret, fordi jeg har liten bakkeklaring pga for små hjul. Løypa går til dels på veier med grusdekke...Det skulle ikke være noen som har et sett sommerhjul med 80-profil å låne bort den helga?

Altså - til Bertone - 4x108, 14 toms felg, med nok gummi til å kjøre 5 - 600 km med.

Ta kontakt: dagfirog (a) online.no eller 92 26 36 56

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er omtrent det samme som Mille Miglia, bare at det starter i Lillehammer....

Neida - det er et meget tradisjonsrikt veteranbilløp, har gått i området en aldri så liten mannsalder. Mine svigerforeldre tok fine premier der for mange år siden i diverse VW'er og fruen kom faktisk hjem med damepokalen en gang. Nå som vi har egen veteran (71' 1750GTV), er det på tide å gjenoppta deltagelsen og forsvare familiens ære. Start i Lysgårdsbakkene eller deromkring kl 1030 den 12. august.

Ser du bor på Lillehammer, Cavllino - kom og hei på oss!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, har ikke lagt merke til det før, men det er sikkert fordi det ikek har vært med så mange italienere ;D

Den helgen er jeg sannsynligvis ikke på Lillehammer, men om jeg er der så stiller jeg sef opp og heier!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er omtrent det samme som Mille Miglia, bare at det starter i Lillehammer....

Neida - det er et meget tradisjonsrikt veteranbilløp, har gått i området en aldri så liten mannsalder. Mine svigerforeldre tok fine premier der for mange år siden i diverse VW'er og fruen kom faktisk hjem med damepokalen en gang. Nå som vi har egen veteran (71' 1750GTV), er det på tide å gjenoppta deltagelsen og forsvare familiens ære. Start i Lysgårdsbakkene eller deromkring kl 1030 den 12. august.

Ser du bor på Lillehammer, Cavllino - kom og hei på oss!

Sat... det var jo som bare..... dumt at jeg ikke er hjemme da, ellers skulle jeg ha stilt opp både som heiagjeng og deltaker. Får prøve og blinke det inn til neste år da.

Men du som har så fint etternavn  ;) du er vel ikke fra rundtom her vel??  Da har du i så fall gått glipp av ett løp......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...