Gå til innhold
Oyvind

Plugger til 147

Anbefalte innlegg

Min brors bil skal på servise snart og jeg lurte i den forbindelse på om noen som kan bekrefte at riktige NGK plugger til hans 2001 mod 147 1.6l (105hk) er BKUR6ETB og CR7EKC? Det er numrene jeg finner ved å sjekke på mekonomen, men er ikke helt de samme numrene på ngkpartfinder. Forhandler skal ha 1750 kr for alle 8 (regner med det er de pluggene), men finner dem endel billigere andre steder på nettet. Er de greie for en amatør å bytte selv, eller er det noe fiks faks med disse? Alt var jo så enkelt før...

Øyvind

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var 8 stk av overnevnte plugger mottatt fra marineparts.de for 62.2 euro med frakt. Etter fortollingsgebyr og mva endte det totalt på 720 kr. Det må være en god pris. Det er til og med billigere enn å kjøpe dem fra billigste ebay-selger, selv om man der skulle slippe mva. Tok ei drøy uke fra bestilling til levering.

Øyvind

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...