Gå til innhold
Alfaduden

Oljetrykksgiver

Anbefalte innlegg

Er det seriøst ingen som kan hjelpe meg? Vet de pleier og sitte ved filteret, men her er den ikke å se. Kan nesten virke som om forrigje eier har tatt av hele giveren fordi den sikkert var defekt, og bare latt kontakten for varsellampen sitte på. Når jeg vrir om tenning, lyser lampen(kontroll) og slukker, så da burde den virke, men instrumentet er dødt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På denne motoren mener jeg det er to givere til oljetrykket. En giver til selve måleren og en som gir signal til oljetrykkslampa hvis oljetrykket blir seriøst lavt. Den til nåla sitter rett bak starteren, mens den til lampa mener jeg sitter et sted rundt peilepinnen (litt usikker på denne)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk :) Det var det jeg lurte på.. Stod å fiklet med det i går, og kom ingen vei >:( Men da skal jeg få skiftet den i løpet av neste uke :) Kan Se ut til at du har rett JB. ang den giveren til lampa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...