Rapporter innlegg #1 Skrevet 14. juli 2006 Hei. Noen som vet hvor oljetrykksgiveren sitter på en 2.0 TS 8V? Må bytte giver... -Magnus Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #2 Skrevet 15. juli 2006 Er det seriøst ingen som kan hjelpe meg? Vet de pleier og sitte ved filteret, men her er den ikke å se. Kan nesten virke som om forrigje eier har tatt av hele giveren fordi den sikkert var defekt, og bare latt kontakten for varsellampen sitte på. Når jeg vrir om tenning, lyser lampen(kontroll) og slukker, så da burde den virke, men instrumentet er dødt. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #3 Skrevet 15. juli 2006 på 2 liter nord sitter den bak ved starteren... Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #4 Skrevet 15. juli 2006 På denne motoren mener jeg det er to givere til oljetrykket. En giver til selve måleren og en som gir signal til oljetrykkslampa hvis oljetrykket blir seriøst lavt. Den til nåla sitter rett bak starteren, mens den til lampa mener jeg sitter et sted rundt peilepinnen (litt usikker på denne) Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #5 Skrevet 15. juli 2006 Takk Det var det jeg lurte på.. Stod å fiklet med det i går, og kom ingen vei Men da skal jeg få skiftet den i løpet av neste uke Kan Se ut til at du har rett JB. ang den giveren til lampa. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider