Gå til innhold
håk

kjøre uten viftereim?

Anbefalte innlegg

fant ut idag at jeg må til å bestille ny hele hjulet og lageret :P. kona skal egentlig på jobb ikveld og spm er som følger: kan bilen kjøre 5-10 min hver vei til jobben og hjem uten reima? er en v6 24v. den driver jo egentlig vannpumpa også tror jeg, så fare for varmgang på så kort tur?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

uten at vannpumpa går så blir vannet kun inne i selve motoren uten å sirkulere i radiatoren. Motoren blir varm før du får sagt Kake. Personlig ville jeg ikke kjørt en meter!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk, var det jeg trodde, måtte bare få bekreftet ::). da blir det noen lange dager uten supern. noen som har ett løpehjul til en 164 v6 liggende? kanskje det går om en annen med 12 og 24v?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morsomt.. viftereima driver vel i så fall alt utenom... vifta..?

Jeg tipper den drar dynamoen og servopumpa, men tvilsomt at den drar vannpumpa di. Den sitter nok på registeret tipper jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har drukket nå...  men mener iallefall at at deter VELDIG vanlig at dynamoreima drar vannpumpen. Kan ikke huske at jeg noen gang har sett den blir dratt av regreimen...  hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorry å måtte skuffe (jeg er til og med edru ;)), men det stemmer når jeg tenker meg om: det er reg.reima driver vannpumpa...

takk for innlegg, nå trenger jeg å skaffe meg ett løpehjul fortest mulig, skal på ferie førstkommende søndag :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...