Gå til innhold
k_man

Service i Tyskland?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å ta en kjøretur til Berlin i sommer og i den forbindelse lurer jeg på om jeg skal ta service på bilen med det samme. Derfor lurer jeg på om det er noen som vet om noen verksted/forhandlere i nærheten, eller på vei til Berlin som er bra. Jeg kommer til å kjøre fra Stavanger og ta ferje til Hirtshals og derfra retning Berlin. Jeg har tidligere tatt service på et verksted i Paderborn (Kasselmann), noe jeg har utelukkende god erfaring med, men siden dette ligger så langt sør og utenfor reiserute, blir det litt tullete. Så dersom noen har noen gode tips så hadde jeg satt pris på det! På forhånd takk!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisene er sikkert knallfine, men å bytte register rem hadde jeg vært litt småskeptisk til (hvis det er en del av servicen din).

Om noe går galt med den er det bedre å ha noen her hjemme å klage til. :)

Men ellers er jeg sikker på at du kan få ganske rimelig service! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har lyst til sette på nytt eksos anlegg fra Novitec når jeg kjører gjennom tyskland om to uker.

Noen som vet hvor novitec holder til?

Får ikke noe svar på mail, og finner ikke noe på hjemme siden deres.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Novitec Automobile GmbH

Hochstraße 8

87778 Stetten

Dette er vest for München, halvveis til Stuttgart. Ganske langt sør i Tyskland med andre ord.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...