Gå til innhold
Andy156

Alfa Romeo politibiler

Anbefalte innlegg

Traff på en Polizia Locale Alfa 146 i Brescia vår, samt en sivil Lancia Thesis i Venezia med en ispettore fra Carabinieri inni. Sistnevnte kar hadde ikke brukt 5 minutter på badet om morgenen ;D

post-0-14779318866052_thumb.jpg

post-0-14779318866324_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...kanskje det var Politi man skulle blitt? ;)

Om jeg hadde bodd der nede, maybe. Men ikke her i Norge for hva får en kjøre her? joda ei tom kasse øl

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal man først spise smultringer så kan det ihvertfall gjøres i skikkelige vogner som dette:

tn_giulia_pantera_polizia.jpg

fs_giulia_polizia_azzurra.gif

auto_19.jpg

giulia-polizia2.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg dessverre ikke noen bilder, men hvis vi samtidig tar et lite steg ut av den virkelige verden og inn i den litt mindre virkelige verden, så går det jo an å nyte Alfa'er i TV-serien Rex :)

Serien som btw spilles inn i og rundt min favorittby Wien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil tro Italiensk politi stapper seg med croissanter istedetfor smultringer ;D

Pøh!

Det er bare en illusjon.

Da jeg var en liten tur nedom en stor by der nede for ikke lenge siden, så jeg en Mc Donalds en tissestråle unna Pantheon. Skal vedde på at Onkel Ispettore og hans venner med høye luer stapper smultringer og en Leiv Vidar hvis anledningen byr seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg var en liten tur nedom en stor by der nede for ikke lenge siden, så jeg en Mc Donalds en tissestråle unna Pantheon. Skal vedde på at Onkel Ispettore og hans venner med høye luer stapper smultringer og en Leiv Vidar hvis anledningen byr seg.

Jeg stoppa på en Agipstasjon på Autostradaen og labba inn for å kjøpe godis til turen videre. istedetfor feite baconpølser og rollerburgere bak kassa var det en kaffebar med alle sorte sorter mellom himmel og jord pluss et stort utvalg i italiensk bakverk. De innfødte sto selvfølgelig ved kassen og gulpa i seg espressoen mens de pressa ned en croissant eller en panini.

Den køen gikk ikke fort ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt typisk alfapositur:"Hva **** er galt nå da,drittbil" ;D

Meg bekjent har en 156 langt fler problematiske feil ved bruk enn en gammel Giulia ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meg bekjent har en 156 langt fler problematiske feil ved bruk enn en gammel Giulia ;)

In other news: Månen viser seg faktisk å bestå av Jarlsberg. Julenissen finnes, og bor i et hemmelig hulrom bak Jacuzzien på hytten til Røkke.

Det er ikke en liiiiiten forskjell i bruksmønsteret på disse biltypene tror du? Som i, den ene av dem brukes faktisk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...