Gå til innhold
Delta8v

Skilt på Alfa Romeo

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg går å iriterer meg over skiltet på min 156,det er stort å stygt! Lurte på om det er noen som har peiling på hvor det går an å skaffe små skilt...?

Om det er lov eller ikke,det skiltet skal krympes...åkke som!!

Takk

E.Romsås

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har det vert mange tråder om, og konklusjonen på samtlige av de trådene er at det ikke er lovlig\mulig å ha lite skilt på 156. Desto mindre du har en grei onkel i biltilsynet som er intresert i å hjelpe deg. Det er også en hel del ulovlige måter å få det til på, men det er opp til deg.

Olsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta av skiltet og fest det med borrelås, så du kan sette det på lett når du trenger det. Både penere og billigere enn å kjøre med lite skilt. 2000 i bot for å kjøre ute, og dokumentforfalsk for å kjøre med lite....  I tillegg slipper du både bøter og bompenger uten skilt ;D ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg ville vært deg så ville jeg kjøre uten skilt i det hele tatt,som cavallino sier,et lite skilt blir som dokumentforfalskning,og kan gi mye større bot/straff enn å kjøre uten skilt.

Men det er også lettere å bli stoppet uten skilt da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner hva dere mener....Vet av flere som kjører med små skilt ,å de som har blittt stoppa sier de ikke legger merke til at skiltet faktisk er mindre en normalt....

Mulig de bare ser et skilt å da er det greit....å tenker ikke mer på det...

Men det var en fin idè med borrelås  :D

Kanskje prøve det  ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...