Gå til innhold
Romeo Bertone

Topp til 2,0TS 8V.

Anbefalte innlegg

Heisann!!

Jeg ønsker og kjøpe en topp fra AR 155 2,0TS 8V.  alt av interesse bare den ikke er sprekken.

Tlf 41676994

mvh Hans Rune Horne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:) Ja jeg har sett den men det har seg slik at jeg har en kompl 75TS motor liggende, men kunne tenkt meg toppen fra en 155 TS 8v hvis det var noen som hadde en slik liggende og slenge.

Tror kanskje den egner seg bedre som emne for porting, har et langsiktig heftig ts motor prosjekt på gang  ;) 8)og samler deler for dette sånn når det passer.

mvh Hans Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror kanskje den egner seg bedre som emne for porting, har et langsiktig heftig ts motor prosjekt på gang  ;) 8)og samler deler for dette sånn når det passer.

Har hørt rykter om at toppen fra 155 1,8 TS 8v er toppen å gå for på trimma 2.0 liter TS. Noe med kanalenes utforming å gjøre...

JE

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, du har delvis rett Jon Even, men 1,8 toppen går ikke på 2,0 motoren pga. center avstand mellom cylinderne er større på 2,0. 

Det kan se ut som kanalene er heist noe mer en på 75 utgaven.

Så kom igjen da, er det ikke noen som har en topp liggende og slenge, eventuelt en hel motor, men det må som sakt være fra 155 TS 2,0 8v.

Hans R.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...