Gå til innhold
Rune O

Gokart i Trondheim torsdag 6. juli

Anbefalte innlegg

Er pt. i Toronto og rekker ikke hjem! Men det ble da både italiensk øl og grappa i kveld på italiensk restaurant bort gata her! Har så langt sett én Alfa over her, en Spider i Niagara-On-The-Lake! Og det er absolutt ingen tvil om at Italia er i VM-finalen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For oss som har kjørt mye bil i sommertrafikken i Norge, kan det være godt å avreagere på en gokart-bane.

Jeg møter opp med en svart og grønn japse på to hjul, med en nordlænning bakpå.

Dermed er vi to som skal kjøre om kapp i allefall.

Jeg er på jobb til 19.00, og rekker det akkurat, for det er 20.00 fortsatt ikke sant?

Håper flere møter opp:-)

Mvh. Kenneth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er vell nordlendingen som skall sitte bakpå kenneth, så da er jeg klar for bitter kamp om nest siste plass!

Christian.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er i Ungarn fra torsdag for å se på F1, GP2 og Porsche Cup nå i helgen ;D

Sikkert like greit ettersom jeg ikke har fått kjørt cart på et par mnd nå og sikkert er rusten som fy.  I tillegg har jeg tatt lappen på sykkel i mellomtiden og fått ødelagt linjevalg-kjertelen min ved å temporært gå over til å kjøre på den ureflekterte måten biltilsynet krever man skal kjøre for å få lappen på sykkel.  Merker det tar tid å konsentrere seg om korrekt linje på fire hjul om dagen, men det er på vei tilbake.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...