Gå til innhold
guha

Proff understellsbehandling eller selvgjort

Anbefalte innlegg

Må vel få på noe beskyttende under 156en til vinteren.

Så da kommer spørsmålet: Hva er best å beskytte understellet til børsa

tectyl?

Har hørt noen snakke om tuffcote.

Hva er pris på en slik jobb?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tectyl er best, men alt sånt er no griserri å sprøyta på sjæl.  Koster ikke allverden å få gjort og gir mindre bekymringer og mer penger igjen for bilen senere.

Men ikke snakk om vinteren nå da ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tectyl er best, men alt sånt er no griserri å sprøyta på sjæl.  Koster ikke allverden å få gjort og gir mindre bekymringer og mer penger igjen for bilen senere.

Men ikke snakk om vinteren nå da ???

nå tror jeg nettopp du trampet i det berømte vepsebolet. jeg ville aldrig hatt tectyl på mine biler i alle fall. tynnstoff annenhvert år eller så takk ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tectyl er noe jævla griseri som jeg ikke vil ha på bilen... jeg ville undersøkt hvilke andre alternativer det finnes.

Om dette kun er ment som bruksbil og aldri mekke på selv bil så er kanskje tectyl ok.

Men om det skal være en entusiast bil i de nærmeste år og du/ny eiger skal skru på den selv så utgår tectyl. Hjulbuer er ok med tectyl, for her skrur du ikke. Ellers skal jeg nå lakke understellet med en mer spesiell halvblank halvmjuk lakk under bilen min fra gasolin.no.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det fins olje-behandlinger som må gjentas hvert år, eller annahvert. husker ikke helt. Funker og det blir ikke så mye kliss som det blir med tectyl...

Sjekk priser hos understellsbehandlere, tror det er best å gjøre det oss profesjonelle da disse vet om alle hulerom. Men hvis du får tak i slike tegninger kan du vel alltids gjøre det selv. kanskje..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vepsebol ja det skal jeg love deg... hehehe

Olje løser opp den fine urethan belegget bilen din har under og tetter alle kanaler som følge.

Så her må no skikkelig guff til alle kjente understellsmasse lmerker går i dag sammen med dette plast belegget under bilen.

Men etter og ha sett juksemakerne i bransjen holde på gjør jeg det selv.

Erik A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...