Gå til innhold
mareskog

alfa romeo verksted trondheim

Anbefalte innlegg

Er det bare Bilcentrum som kan ta en gjennomgang på min Selespeedkasse(oppgradering,oljeskift osv) eller finnes det andre alternativer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke emm sport kan, så er det vel bare Motorforum som kan ta det.

Jeg vet ikke om flere.

Emm sport er ihvertfall dyktige på Alfa ellers. Jeg tar alle mine servicer der.

Kanskje andre Motorforum rundt i Trøndelag kan det?

Vet at det finnes et Motorforum i Mo i rana..........

Det finnes en i Grong så vidt jeg vet, sikkert fint å kombinere med en tur i Namsen...

Dette er jo fine langhelg turer........

Rune Weie bruker jo å ha peiling på det meste.

Eller Knut Engdal på Emmsport kan kanskje hjelpe deg å finne noen andre som kan det.

hva vet vel jeg? Vet bare at Rune Weie og Knut Engdal er realle folk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for alle gode råd...men da må jeg vel prøve Bilcentrum siden det er den eneste plassen som kan opgradere Selespeed...

Gi gjerne en tilbakemelding når ting er ferdige, kan jo hende de har skjerpet seg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knut Engdal er på ferie, og på Emmsport råder lett kaos. Vet det selv, for jeg prøver å få bytta en vital del på bilen nå.

Vent til "sjefen" er på plass igjen. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp - jeg har i alle fall ingen dårlige erfaringer med Bilcentrum; det kan ta litt tid å få time® men jeg har vært fornøyd med det som er gjort der.

De aller fleste verkstedene har dårlig kapasitet i ferien så en skal lete lenge for å få time på dagen. I alle fall om du skal på et Alfa-verksted :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knut Engdal er på ferie, og på Emmsport råder lett kaos. Vet det selv, for jeg prøver å få bytta en vital del på bilen nå.

Vent til "sjefen" er på plass igjen. :)

Emmsport fikk inn bilen min på torsdag kveld. I går var de ferdig med å bytte to hjullager. Det synes jeg er imponerende midt i ferien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Emm-sport bruker alltid å få til rask time. Gjerne dagen etter at jeg har ringt, eller i krisetilfeller også samme deg. De ligger vesentlig lavere i pris på bla. service og reg.reim bytte. Snakker om differenser på opptil 2000-3000 kroner.  Setter også pris på at de tar betalt for den aktuelle tiden det tar å reparere, ikke kun hele timer.

Er rimelig lei av å bli satt over en 3-4 telefoner på Bilcentrum før jeg får snakke med noen som sier at jeg ikke kan regne med time før om en måned. Hørt sånt. Sist trengte jeg å få bytta et dørhåndtak på Fiat`en. Tok 2 måneder før de klarte å skaffe delen, samt evigheter før de kan skifte. Burde ikke tatt dem mer enn maks en halv time.

PS. Er det noen i trøndelag som fikser å bytte et bakdørhandtak på en Punto? mekanismen, virker, men selve håndtaket står på halv 12. ;) ;)

Alfaer får jeg aldri prøvekjøre. Tror ikke jeg ser ut som en halvkriminell slask heller, så jeg lurer på hva det er.

Dårlig service får ikke meg til å återvende så altfor mange ganger >:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS. Er det noen i trøndelag som fikser å bytte et bakdørhandtak på en Punto? mekanismen, virker, men selve håndtaket står på halv 12. ;) ;)

Det fikser du sjøl....Fruen var litt rask på avtrekket her i vinter, og røska av hele sulamitten. Ringte MF-Hamar som skaffa håndtaket på to dager.. Jeg brukte ca. 1 time fra jeg starta til jeg var ferdig. Var "noe" trangt og kronglete, men det smatt fint på plass.

Evt. så kan du jo svinge innom.... ;D ;D ;D ;D

Arve V

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjenner ikke igjen kritikken av BC, har bestandig fått god oppfølging der. At deler har lang leveringstid er vel som oftest ikke verkstedets feil :-\

de har jo sjelden hyllemetervis med Alfadeler.

-Øivind 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rapporter inn tvilsomme opplevelser med merkeverkstedene/forhandlerne til importøren. Tror neppe de liker at kundene får slik selsom behandling.

Jeg vet selv om ett bilmerke jeg ikke ville kjøpt på grunn av forhandlerne de har her i Bergen. Jeg har erfaring derfra med firmaets biler. Bilhuset er faktisk ganske ok, selv om de er dyre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Emm-sport bruker alltid å få til rask time. Gjerne dagen etter at jeg har ringt, eller i krisetilfeller også samme deg. De ligger vesentlig lavere i pris på bla. service og reg.reim bytte. Snakker om differenser på opptil 2000-3000 kroner.  Setter også pris på at de tar betalt for den aktuelle tiden det tar å reparere, ikke kun hele timer.

Er rimelig lei av å bli satt over en 3-4 telefoner på Bilcentrum før jeg får snakke med noen som sier at jeg ikke kan regne med time før om en måned. Hørt sånt. Sist trengte jeg å få bytta et dørhåndtak på Fiat`en. Tok 2 måneder før de klarte å skaffe delen, samt evigheter før de kan skifte. Burde ikke tatt dem mer enn maks en halv time.

Alfaer får jeg aldri prøvekjøre. Tror ikke jeg ser ut som en halvkriminell slask heller, så jeg lurer på hva det er.

Dårlig service får ikke meg til å återvende så altfor mange ganger >:(

Hadde jeg bodd i Trondheim så tror jeg at jeg ville brukt enten Emmsport eller Rosten Bilverksted. Sistnevnte brukte jeg på min gamle Pug 205, og de var billige og gode.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...