Gå til innhold
Romeo Bertone

Spider test langs Eikern

Anbefalte innlegg

;D Heisann!!

Fredag kveld tok jeg og Stian H. spidern til Anne ut på test etter siste modifiseringer, dette innebar 30mm stab stag og en oppsettning med 195/55x15 TOYO Prokses 888. 

Turen gikk langs Eikerns flotte Alfa veier og vi ladet forholdsvis bra og det var ingenting og si på verken festet eller nærmest totalt fravær av krenging, mye likt go-kart. ;D

Vi måtte imidlertid avslutte økten og luske forsiktig tilbake pga. vannlekasje, har enda ikke rukket og se på saken, men sansynligvis nedre radiatorslange.

Det viktigste fikk vi da svar på, det egenproduserte stab staget fungerte perfekt og er noen intressert så finnes det flere på hylla.

Staget er produsert i  seigherdet crom nikkel stål(bofors CrO861) og pulverlakkert i sort matt.

mvh Hans Rune ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkene sitter som limt, spider'n støyer endel fra før slik at det ikke var noen merkbar forskjell vedr. støy.

Dekkene sporer endel i lavere hastigheter.

Mvh H.R.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!!

Er du fra distriktet rundt Eikern??? :)

Det er en svinaktig tøff strekkning mellom Vestfossen og Eidsfoss, bare så synd at dekket er så dårlig på halvdelen nærmest Eidsfoss.

mvh H.R. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som jeg må legge Eikeren inn i mine teststrekker. Jeg er jo en klovn som har solgt spideren, men man kan jo ikke ha alt her i livet. Men det åpner seg muligheter fo å kjøpe noe annet. Gtv`en forsvinner også i morra, men Bertonen står godt.

Grappa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!!

Er du fra distriktet rundt Eikern??? :)

Det er en svinaktig tøff strekkning mellom Vestfossen og Eidsfoss, bare så synd at dekket er så dårlig på halvdelen nærmest Eidsfoss.

mvh H.R. :)

Jepp han er fra område.

Nedeland har ikke slike flotte strekninger hehe.

Erik A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei  ;D

Alfetta: da er det på tide og komme hjem igjen fra pannekakelandet i sør, er vel bare så vidt det er plass til og kjøre bil der nede??? ;)

Grapz: vi må kjøre den strekkningen når du kommer innom... :)

Mvh H.R.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant nok, Romeo Bertone... Kommer en tur hjem i august, lever fortsatt på at jeg grisekjørte sammen med en GTV6 fra Skaret til Sylling for et par somre siden.... hehehehe

Til min fordel kan jeg vel nevne at jeg har Autobahn 20 minutter unna her hvor jeg bor, så når jeg trenger toppfart...  :D Men det kan likevel ikke sammenlignes med en norsk bygdevei... :-\

Og Grappa bør definitivt prøve Eikerbygdas "Corsa Speziale"! ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...