Gå til innhold
gorm

Traversforing 166

Anbefalte innlegg

Huff og uff. Jeg må bytte det som er av foringer under bilen. Og som de fleste 156 og 166-eiere vet av smertelig erfaring må det meste av metallet også byttes, så her snakker vi om et helt feriebudsjett. Og da har jeg ennå ikke gjort noe med traversen bak.

Noen som vet om man kun kan bytte foringer på denne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du sier traversen bak mener du da broene som går fra traversen og ut til hjulene pluss fremover under bilen? I så fall fåes ikke løse foringer til disse. Og koster noen kroner komplette, ja :( . Til gjengjeld er de veldig enkle og skifte, så for de som bruker verksteder til sånt, er det ikke sikkert det blir dyrere enn om de skulle begynne å presse ut/inn foringer. Kjøpte mine på Bilcentrum i Trondheim når jeg bytta, fikk 20 % klubbrabatt der,så prisen ble noenlunde den samme som svensk pris. Men husker ikke beløpet lengre. Tror løse foringer blir å få kjøpt, for de finnes med i katalogen til Sidem,(men de var ikke frigitt ennå i fjor) De har sikkert en avtale med bilfabrikkene om ikke å konkurrere med orginaldeler de første åra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg mener :-\ Hadde bare en rask titt selv under bilen da jeg var hos EMM-sport. Gikk litt surr i alle de dårlige foringene. Du har sikkert rett i dine antagelser. Takk for svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...