Gå til innhold
alfaweie

Alfa Romeo 164 QV SOLGT

Anbefalte innlegg

vurderes solgt. 3,0 V6 1990 modell ombygd til QV. 200 hk.  Masse deler følger med.

eu-godkjent 04/06. God stand. klima/takluke, alarm, radio/cd, eljust.sportsseter, svart skinn, kmst.ca.180000.

Nye BremboMax skiver,7,5x17"Zender Trophy s, 15" alu med nye 195/60 Yokohama piggfritt v,senket ca.30mm, Eu ok 04/06,

ny regreim og strammer, powerflex foringer i motorfeste og forstilling, nylonforinger bak.

Ring 932 09 139 (e.kl.17) for nærmere info. Prisforlangende 65.000 ferdig prutet.

Bilder av bilen her; http://u5.no/gallery/main.php?g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=4748

Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har veldi lyst på denne.. savner tida da eg hadde 164 selv.

får se om eg får solgt primeraen min, så skal eg ha meg ein 164 uansett,,,

ingen som har bruk for en 1992 mod primera gt? nyli eu ok uten mangler. ganske strøken bil med sykt stereo. 6 kanalt forsterker til en verdi av ca 9000,- +++ mp3 spiller, 6*9 i hattehylla (2000,-) 5,1/4 frontsett. 12 tommer vega.

alle servicer er tatt. skiftet olje og filter på kvar 5000 siden eg kjøpte den.

nye deler :

*plugger

*pluggkabler

*radiator

*høyre drivaksel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, jeg har det ikke travelt så bare selg primeraen i løpet av sommeren! Jeg skal ikke registrere "nybilen" før i oktober, Men det er klart, kommer det en og slenger pengene på bordet før, er det vel naturlig at jeg selger den.. Men hvis du er interessert, kan vi sikkert gjøre en avtale. Bare slå på tråden en dag

Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En på Levanger, med oppadgående alfainteresse, som har lovt meg dyrt og hellig å ta godt vare på den, Den havna bare to mil unna (med de fordeler og ulemper det har) hos en gutt på 19 år som har tilbringt 1. året som bilfører i en Opxx Calibra. Han har kjennskap til Alfa fra før, søskenbarn som har 164 Super ([glow=red,2,300]f.ø. til salgs den også (sjekk atodb., meget pent eksemplar[/glow]) Den nyblivne eier dukker sikkert opp her på forumet etterhvert. Han har også lyst til å bli med nedover til ID.

Jeg for min del venter nå på  8. oktober; reg av 166 v6tb :)

I mellomtiden kjører jeg Berlina 73 modell

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...