Gå til innhold
U5tabil

SV: TAROX Bremser

Anbefalte innlegg

Se der, ja.

Neste sesong med "nye" skiver og stålomspunne slanger. Hu, hu.

Hva slags klosser skal jeg sette på?

husker ikke helt men fikk et sett fra RSR til fremme og bak bestående av Pagid og noe annet :P kommer ikke på i farten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der, ja.

husker ikke helt men fikk et sett fra RSR til fremme og bak bestående av Pagid og noe annet :P kommer ikke på i farten.

Ferodo...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der, ja.

Ferodo DS 2500! Kan du få kjøpt hos f.eks Køllevold..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, Ferodo DS 2500 er i høyeste grad aktuelt, men Köllevöld tar seg godt betalt gitt.

Seiler litt rundt i internettet og finner dem billigere i verdens største land - utlandet.

Gleder meg allerede til å scrubbe litt. Bare fem måneder igjen nå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser man det Råkko, ingenting av de delene som var på bilen er gode nok for deg nei.

Makan te` snåbb!

La meg gjette villlt og Hemsingsøs.(drøm) hemningsløst Tarox=Keskin?

Grabba grabba hey

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, Ferodo DS 2500 er i høyeste grad aktuelt, men Köllevöld tar seg godt betalt gitt.

Seiler litt rundt i internettet og finner dem billigere i verdens største land - utlandet.

Gleder meg allerede til å scrubbe litt. Bare fem måneder igjen nå

Fredrik,

Hvis du finner noen bra og relativt hyggelig prisede bremsedeler så gi beskjed. Jeg trenger også GTV6 bremser, så vi kunne jo spleiset på frakten  :)

Jeg har kikket litt på bremsedelene til Ron, husker ikke pris i hodet, men mener å huske det ikke var så ille?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du finner noen bra og relativt hyggelig prisede bremsedeler så gi beskjed. Jeg trenger også GTV6 bremser, så vi kunne jo spleiset på frakten  :)

Jeg har kikket litt på bremsedelene til Ron, husker ikke pris i hodet, men mener å huske det ikke var så ille?

Ron selger jo også 305x26mm skiver og adaptere til å bygge calipperene tilsvarende. Slett ikke gæli pris heller og det må jo skrubbe godt. Da må en minimum ha 16" felger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ron selger jo også 305x26mm skiver og adaptere til å bygge calipperene tilsvarende. Slett ikke gæli pris heller og det må jo skrubbe godt. Da må en minimum ha 16" felger.

Het tips fra insiden.

Det kittet kan du lage selv GTV 916 3.0 Skiver.

Så må det lages nytt mellomstykke til de orginale Brembo kalipperne og en braket som flytter de ut.

En med fresenbenk kan lage dette for deg.

Erik A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte meg at det var de skivene. Funker nok meget bra på GTV6/75. Men skjønner ikke helt åssen de får en 28mm tjukk skive til å passe i calipperen som er beregnet for 22mm ?

AA

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte meg at det var de skivene. Funker nok meget bra på GTV6/75. Men skjønner ikke helt åssen de får en 28mm tjukk skive til å passe i calipperen som er beregnet for 22mm ?

AA

Det sitter en spacer mellom haldelene til calippern den lages ny i tykkere utgave og vips 28mm tykk skive passer i.

Erik A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

AA

Det sitter en spacer mellom haldelene til calippern den lages ny i tykkere utgave og vips 28mm tykk skive passer i.

Erik A

Burde være ganske enkelt ja! Jeg har jo sånne kalippere på Giuliaen. Da fjerna jeg hele spaceren! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...