Gå til innhold
Rune O

Selburudskogen lørdag 1. juli

Anbefalte innlegg

Hallu folks!

Jepp, det er førstkommende lørdag.

Trenger tilbakemelding på antall deltakende ASAP. Meld fra her og varsle andre du tror kan ha lyst på en Alfa Romeo-dag med grilfest som avslutning.

Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallu folks!

Jepp, det er førstkommende lørdag.

Trenger tilbakemelding på antall deltakende ASAP. Meld fra her og varsle andre du tror kan ha lyst på en Alfa Romeo-dag med grilfest som avslutning.

Forutsatt at Selburudskogen er der jeg tror det er så er jeg med. :)

-Bjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel ikke verdensnavle?

Noen sånn cirka stedsangivelse, mulig ferieplanene kan omkjøres litt.... ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selburudskogen: Fra Trondheim fortsetter en mot Stjørdal, svinger av mot Selbu, sving av til Selbustrand og fortsett ned i Hommelvik og deretter til Trondheim igjen - strekka fra Selbustrand til Hommelvik er et prima eksempel på Alfavei: 80, lite trafikk og plenty, plenty, plenty med svinger.

Denne linken tror jeg fungerer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fem tilbakemeldinger, hvorav tre er negative. Takker for det.

Det ser ut att vara taskig tajming det här, som Ronny och Ragge ville ha ordlagt seg.

Nei, arrangementet er utsatt til august. Mulig vi kan kombinere det med BMWCCN-Trøndelags treff på Lånke 19. august? Gi tilbakemelding slik at jeg kan banke en dato, eller er folket mett av Alfa-arrangement for sommeren?

Rune

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke? 1. juli ser ut til å være midt i smørja med (ikke-Alfa-)sommeraktiviteter og litt ut i august er det forhåpentligvis flere som kan være med.

Med mindre noen skal på bursdag hos Mette-Marit så er nok 19. august bedre. :)

Det meste av juli er nok lite egnet med fellesferie og gode greier...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selburudskogen: Fra Trondheim fortsetter en mot Stjørdal, svinger av mot Selbu, sving av til Selbustrand og fortsett ned i Hommelvik og deretter til Trondheim igjen - strekka fra Selbustrand til Hommelvik er et prima eksempel på Alfavei: 80, lite trafikk og plenty, plenty, plenty med svinger.

Litt farstdemping på disse strekka: 50-sone over Sneisen, 60-sone over Halla/Fossen, og 50-sone igjen ned Modalen. Morsomste bit med 80-sone er skarpsvingen ved avkjøringa til Skytebanen. Må alltid ned i 2.giret der. Men det er sikkert tøffinger som vrenger adskillig raskere gjennom den.  ;D ;D

Alfaen min står med kaputt foring i nedre innfesting av fremre demper. Derav ingen kjøring på en stund. BUHUUUUU.

God tur til dere andre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...