Gå til innhold
staled

SV: Høsttur til Nordschleife!

Anbefalte innlegg

Hmmm... "Fristende" er nok ordet jeg er på jakt etter ;D

Det kommer forresten en artikkel i nesten nummer av Alfanytt om vårturen - om det er noen som er på vippen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det flere som vil være med??? så kom fram nå! Obs, alle er velkommen, også "ikke" medlemmer, og eiere med andre bilmerker.

Er dette i klubbregi eller er det noe du ordner på privat initiativ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

....og ikke minst: Det gir voldsomt med cred i de alle fleste bilmiljøene[1]. I tillegg kan du kjøre hvilken som helst racerbane i verden og deretter hoppe ut av bilen og si med blasert mine: "Næh. Nordschleife var tøffere!", "Pøh - mikke mus-bane!" eller "Den var litt kort, men ellers grei"  (Den siste går ikke hvis du kjører motorsykkelløp på Isle of Man, ellers så passerer den overalt i verden :))

Det er heller ingen av de som har vært med tidligere som har tenkt "uff, så dumt at jeg var med på den turen!" i etterkant...

[1] Det eneste unntakene jeg kan komme på er 4x4-klubbene (de kjører rundt) og Caravan-klubben (clutchen går lenge før Hohe Acht).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

....og ikke minst: Det gir voldsomt med cred i de alle fleste bilmiljøene[1]. I tillegg kan du kjøre hvilken som helst racerbane i verden og deretter hoppe ut av bilen og si med blasert mine: "Næh. Nordschleife var tøffere!", "Pøh - mikke mus-bane!" eller "Den var litt kort, men ellers grei"  (Den siste går ikke hvis du kjører motorsykkelløp på Isle of Man, ellers så passerer den overalt i verden :))

...eller, denna banen var myyykje ænklere enn Nordschleife ;D

Det er heller ingen av de som har vært med tidligere som har tenkt "uff, så dumt at jeg var med på den turen!" i etterkant...

Turen anbefales på det sterkeste...har ikke angret ett eneste sekund i etterkant, men det er litt kjedeligere å kjøre GT4 for tiden ;D

-Øivind 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...