Gå til innhold
vegarh

Lakkskader på ungen min

Anbefalte innlegg

Hei hei alle sammen  :)

Jeg og min kjære møttes en sødmefyllt lørdag for et par uker siden, og nå prøver jeg allerede å forandre på den, gjøre den perfekt så å si. Så jeg lurte på tips i forhold til at det er et lakksår som stikker meg i hjertet hver gang jeg ser på bakskjermen min - og jeg vet jo at forumet her formelig kryr av kompetanse på området.

Såret er ganske dypt, dvs at det er hvitt, og er godt kjennbart når man drar fingeren over, men det er ikke inn under grunningen.

Hva skal jeg gjøre med det? Tenker som så at en snartur på Thorsov bilrek. med lakkstift i sinne og en solid dose TLC vil hjelpe - er det noe jeg bør tenke på ? Bilen er proteorød.

Utover dette er belegget på det ene speilhuset litt slitt, dvs at den tidligere eieren har grunnet og gjort klart for å legge på nytt, men jeg var såpass hissig på grøten når jeg skulle kjøpe, at jeg ville få dette ordnet selv.

Er det noen tips om gode bilpleiere i Trondheimsområdet som kan ta seg av den biten? Jeg tror ikke jeg har kompetansen til å ordne den biten selv.

Alle tips mottas med takk ;)

-Vegar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...