Gå til innhold
Lille-Twinny

HJELP!!!!

Anbefalte innlegg

Ok jeg har et superduperproblem!

Skulle bytte øvre bærearmer i dag på bilen min.. En 156 2,5 V6. Hva ser jeg? Forrige uke skulle jeg bytte simmerring på veiv, men det var jo pinadø umulig... Uansett. I dag skal jeg bytte øvre bærearmer.. Hva ser jeg?? Jo! På girkassen, på høyre side ligger det en simmerring. På denne er det montert et hus med 4 skruer... 2 av festene til dette huset er knekt og det lekker girolje som bare F'en!! Jeg reiser til Spania for å gifte meg på fredag, bilen MÅ være klar til den dagen. Hva gjør jeg????

Noen som har noen råd? Noen som har noe sånt liggende???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. et hus montert på en simmering.. hehe

Jeg tipper simringen er rundt drivaksel? og braketten simringen sitter i er ødelagt? på mange motorer jeg har vært borti får du denne braketten med simringen når den byttes(ikke mulig å få simringen alene!), det gjalt da veivtetning, men det er vel sikkert samme patent på girkassen din?

hvis jeg tippet feil så aner jeg ikke hva du snakker om.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror Knut på Emmsport kan hjelpe deg. Jeg har dessverre ikke mobilnummeret hans. Kanskje det står på emmsport sine hjemmesider. Jeg vet dessverre heller ikke mobilnummeret hans. men tror etternavnet begynner på R. så du kan jo ringe opplysningen......... :D

Hvis du har telefon nummeret til kenneth, kan kanskje han hjelpe deg. Kenneth bruker samme verksted og kjenner sikkert fyren han også. jeg har tlf. nr til ken. men tror ikke det er populært å opplyse slikt her, uten tillatelse. send en pm så skal jeg sende den til deg..

Lykke til ihvertfall med bil og giftermål.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yess. Da var vi på nett igjen! Fikk bestilt delen fra Bilhuset i Bergen i dag, har den i morgen. Men for sikkerhets-skyld bestilte jeg den fra EB-Spares også. Bedre med ei i hånda og ei på bilen en ikke no i det hele tatt.  :P

Ser ut til at bryllupet kan stå likevel!  ::)  ;D:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...