Gå til innhold
Gjest VF33356

Alfanytt, årgang 2005

Anbefalte innlegg

Forleden dag drev jeg å organiserte litt i Alfanytt samlingen min, og oppdaget til min store forskrekkelse at jeg bare hadde tre nummer av 05-årgangen.

Dette var i ferd med å eskalere opp til en kjempe krise...men så ble det tent et ørlite håp, kanskje kom det bare ut tre nummer (det har jeg jo også mistet oversikten over).

Noen som vet og kan svare, var det 3 eller 4 utgivelser i 2005? Var det sistnevnte alternativ så ser jeg et lite svakt lys i tunnellen...de kan vel skaffes?

-Øivind 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kom 4 utgaver.

....men vi har nok noen liggende. Send e-post til Redval (bottega). han har en del nummer liggende. Alternativt så har vi aller siste nødlager hjemme. Hvis alt skjærer seg så finnes og en elektronisk utgave :-)

Du må kjøpe deg samleperm :-)

Alfahilsen Øyvind I

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må kjøpe deg samleperm :-)

Alfahilsen Øyvind I

Har kjøpt samleperm, derav organiseringen.

Skal sjekke hvilket nummer jeg mangler og bestille etter, kan jo ikke være bekjent av å ha huller i samlingen.

-Øivind 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...