Gå til innhold
kaffelars

Forstilling 105 serie

Anbefalte innlegg

Skal bytte alle endeledd paa bertonen ( 1750 serie II). Verkstedet ba meg fremskaffe info om vinkler mm. slik at forstillingen blir riktig. Ser igjen at jeg burde ha skaffet meg en Haynesbok, for der staar dette sikkert. Er det noen som kan hjelpe meg med det som trengs?

Lars

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et ordentlig verksted har selvfølgelig dette i dataprogrammet. Det eneste du trenger er vel egentlig grunninnstilling på paralellstaget.

Husker ikke grunninnstillinga i farten, men det er vel fler som kan si noe om det. Uhu har ihvertfall grunninnstillingsdata og mer til.

Grappa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor bor du hen i verden? Jeg har "Alfa Romeo Shop Manual. Front End Geometry. Giulia and 1750 models" som du kan få ta kopi av. Jeg bor i Bærum og trenger ikke denne manualen på en liten stund.

Og jeg har en teknisk CD, jeg er usikker på om den gir akkurat den info'en du er ute etter, men du kan gjerne låne den og kikke litt også.

TW: Skal du ut til Lars og levere manual, vil jeg også være med!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I AutoData står disse målene, ikke på 1750 desverre, men på 1300 GTJ står det.. er det noe du kan bruke kan jeg jo poste noen screenshots!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til dere som har svart. Sen respons skyldes at jeg for tiden er paa sardinia. Men kommer hjem tirsdag og skal ha bilen paa verksted onsdag. Til TW, jf sitat fra Dagfinn R; dette er veldig interessant - bor paa nesbru, saa det er ikke lange svippen for meg. Kune du ha sendt meg en sms med ditt mobilnr? Til Dagfinn R; hadde vaert hyggelig med besoek. Jeg haaper snart jeg kan faa skilt paa bilen, saa ogsaa jeg blir mer mobil.

Kommer forresten nettopp fra verkstedbesoek hos en eldre mann i landsbyen vi bor i. Et fantastisk sted med den rette auraen - staar en gulia og en gulietta spider der. Han kunne sikkert gitt meg de rette data, men min italiensk er nok dessverre ikke god nok enda til aa faa til det. Haaper aa kunne kjoere bertone paa sardinia neste aar. Fantastiske alfaveier her - anbefales! Hvis noen skal hit - ikke noel med aa ta kontakt mht reisetips. Begynner aa bli relativt kjent.

Lars

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da sender jeg deg en SMS og så kommer jeg og Dagfinn i en eller annen Alfa. Et eller annet fra 105-serien er et hett tips ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...