Gå til innhold
vegar

Garasje eller verksted

Anbefalte innlegg

Denne er strengt tatt ikke bare Alfaliv, men men.. Ettersom det ser ut til å ta en stund med å få satt opp garasje :'( er jeg ute etter sted å stå og skru i Fredrikstadområdet. Hvis det er noen som har en tanke om et sted jeg kan leie hadde det vært fint

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om noe dessverre....., men om noen kommer over et lokale der man kan ha biler i opplag, mekke, spille playstation og ta en latte på morgenen og en espresso på ettermiddagen er jeg med på en månedlig leie. Og lokalet bør kanskje være forbeholdt italienske kjøretøy med en vurdering av søkand fra evt. eiere av andre doninger.

Et klubblokale retteresagt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Italienske kjøretøy ::) Da sliter jeg litt allerede ;) Men jeg er helt klart med på å dele med andre, bare morro å være flere :) Kjenner ikke du noen med låve ute i Skjeberg da CPR??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Italienske kjøretøy ::) Da sliter jeg litt allerede ;) Men jeg er helt klart med på å dele med andre, bare morro å være flere :) Kjenner ikke du noen med låve ute i Skjeberg da CPR??

Da må du legge inn søknad  >:( (har du Sierra Cosworth e.l slipper du søkand.  ;)  Admin. stempler nemlig slike søknader med *Application denied* for å spare tid)

Låve ja.... Det blir evt. en kald fornøyelse utover vinteren... Og tror bilen (jeg ikke har) vil trives svært dårlig blandt "saltvannsbåter", gammelt høy og i tempreaturer fra 10 + til 10 -.

Men, som sagt, det hadde vært allright med en hobby"garasje".....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...