Gå til innhold
Delta8v

60'km service på 03 156SW

Anbefalte innlegg

Da var det strax tid for service å regreim bytte...

Noen som har et tips om hvor dette kan gjøres for en billig penge uten at det går utover kvaliteten på arbeidet?

Tenkte på de i drøbak eller EMM sport i Tr.heim......

men er open for flere forslag.

Har endel som må byttes også,foringer hist å pist

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det strax tid for service å regreim bytte...

Noen som har et tips om hvor dette kan gjøres for en billig penge uten at det går utover kvaliteten på arbeidet?

Tenkte på de i drøbak eller EMM sport i Tr.heim......

men er open for flere forslag.

Har endel som må byttes også,foringer hist å pist

Carrozzeria har jeg veldig gode erfaring med, de oppdaget feil som MF ØA ikke fant på EU kontroll. I tillegg har de 15% medlemsrabatt for klubbmedlemmer.

D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville for all del unngått å gjøre dette i bl.a. Sverige da det ikke er noen garanti (annet en ca 10000 km og ca ett halvt år) på arbeidet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare skryt å hente fra trofaste "brukere" av Emm-Sport. (Let i tråder her, og se selv.)

Du får oftest time raskt, og bilen blir ofte tatt hånd om av eieren selv, som er entusiast.

Du bestemmer ;)

Mvh. Kenneth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefaler at du snakker med Knut på emmsport i trondheim. mener å huske at de tok i overkant av 4000 kr for

det på min 1.9jtd. De jobbene de har gjort for meg har har vært bra. jeg er veldig fornøyd.  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...