Gå til innhold
klldzr

Glimrende service!

Anbefalte innlegg

I februar kjøpte jeg en 156 hos Leif Gjestrum Larsen i Larvik. For ikke lenge siden så jeg at radiatoren holdt på å ramle ned. Sjekka hva det var og fant ut at ramma radiatoren satt i var skadet. Bilen har tydligvis hatt en skade i fronten og dette har blitt rettet dårlig. Det var ikke lett å se dette før radiatoren holdt på å ramle ned. Da ble det naturlig nok noe enklere å se ;) Den mangla også plastplata under motoren.

Viste bilen til forhandler og forklarte problemet. De kikka på den og var enig med meg i at skaden var gammel uten noen diskusjon. Jeg ba de om å ordne ramma til radiatoren og ordne ny plate under motoren.

Nå har jeg henta bilen og de har ordna det de skulle, men de har også lakkert frontfangeren og den forreste tverrbjelken(under panseret. Frontfangeren hadde noen riper nederst som jeg like gjerne kunne ha laget og tverrbjelken var litt stygg. Dette gjorde de uten at jeg ba om det. Glimrende service :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...