Gå til innhold
Gjest tw147

Alfa 149/Progetto 940

Anbefalte innlegg

Spennende... trodde lenge at 149 skulle bli vår neste Alfa - men det var før det ordnet seg med 159SW. Alikevel gleder jeg meg som en unge til å se hvordan etterfølgeren til designperlen 147(før facelift) blir!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare resten av bilen står i stil til det vi ser på bildet da... litt kjipt med en kjeeedlig bakende på en ellers så tøff og fin front..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare resten av bilen står i stil til det vi ser på bildet da... litt kjipt med en kjeeedlig bakende på en ellers så tøff og fin front..

syntes ikke bakenden var så kjip jeg...

attachment.php?attachmentid=39347&stc=1&d=1150994238

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

..dette er vel en PhotoShop-jobb der man har tatt utgangspunkt i deler av skisser og spionfoto? Toppen av bilen er i alle fall identisk med 147 :)

Det bildet er av en BMW 1-serie. Det er ikke annet enn en morsom tegning.

Fant bildet på nettet. Først kopierer tyskerene 147, og så kopierer italiaspeed.com kopien og presenterer det som en videreutvikling av orginalen?!

11.jpg

1024_1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skulle til å si det. det der må være en dårlig spøk. Det så jo ut som en Bmw.

Må det aldri skje.

men likte fronten det spekuleres i på de små bildene. Det så ut som gammel klassisk Alfa årgang, syns jeg.

Det blir temmelig fjernt fra de andre bilene i dag Og det er mange ganger ikke negativt.

Det er nesten verre enn på 80 tallet da alle bilene lignet på hverandre. kantete og verre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med at alle har sett at "Alfaen" kjører på samme underlag som BMWen? skuggen er lik osv...

Slik jeg ser det er det bare noen som har lekt seg i PS :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så et bedre bildet av den enn det som er først her i tråden, og da ble jeg SYKT skuffet...

den fronten på en slik bil passet ikke...håper ikke den blir slik!

BLir som å sette Gallardofront på en A3...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man ser på de to bildene, BMW vs 149 at den firkantete steinen "møter" framskjermen på begge bilene likt, og at underlaget generelt er litk hele veien. Se hvor steinene slutter til venstre i bildet. Jeg synes ræva på denne photoshopp-149 er veldig ubehagelig. Om dette skyldes en skummel drøm jeg har hatt, eller om det er fordi jeg synes det er stygt, aner jeg ikke.

Men de snikbildene ser lovende ut!!

Mvh. Kenneth

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så et bedre bildet av den enn det som er først her i tråden, og da ble jeg SYKT skuffet...

den fronten på en slik bil passet ikke...håper ikke den blir slik!

BLir som å sette Gallardofront på en A3...

Link?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2194771.jpg

Litt anderledes enn den på det første bildet her i tråden. den første ser tøffere ut i fronten.

av bildet jeg postet får jeg assosiasjoner mot Lancia..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2194771.jpg

Litt anderledes enn den på det første bildet her i tråden. den første ser tøffere ut i fronten.

Kan nesten garantere at den ikke får denne fronten ihvertfall, rimelig rævva photoshop jobb

Av de bildene som ble postet først i tråden så så jeg kun bilen forfra, finnes den ingen bilder av denne fra andre vinkler?

Synes egentlig ikke det lille jeg har sett ser så lovende ut....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2194771.jpg

Du fant denne på www.dinside.no, ikke sant? Det bildet der stod det at var bare bildelek i alle fall.. Ser jo også at absolutt alt bortsett fra fronten der er 147.. speilene for eksempel.. de har bare tatt en 147 og lekt med Photoshop.

Når det er sagt, så synes jeg fronten ser bra ut jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...