Gå til innhold
Gjest GTV Per favore

Motordeler til 86 2.0 GTV

Anbefalte innlegg

Det ser ut som om jeg må skifte stempelringer pga for stor lekkasje på to av sylinderene etter lang stillstand på bilen. Er det noen som har deler og eller tips på hva som bør gjøres/skiftes i samme slengen? Hadde vært morro med en liten trimming, kamakslinger osv. Hva anbefales gjort, og hvor anbefales det å ev kjøpe deler? Takknemlig for svar! ???;D???;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo!

Et vanlig oppsett er standard stempler, moderat portet kanaler og Colombo & Bariani 292 S kammer. Dette fungerer meget bra syns jeg. Mer effekt i hele registeret og motoren går betydelig bedre enn orginalt! Kombinerere du dette med et grenrør og noen 45 mm forgassere så går det riktig bra!

Hvis du vil ta'n helt ut så er det jo høykompstempler som gjelder. Villere kammer. Større forgassere.. H råder etc..Muligetene er mange.

God delepusher:

http://www.ebspares.co.uk/

Mange fine motordeler..

http://www.alfaholics.co.uk/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte å si at hvis motoren din skal opp så hadde det helt sikkert ikke vært dumt med en skikkelig ballansering samt bytting av diverse lagre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for gode forslag, det appåtil fra en Hadlending! Jeg bor på Lunner.  Det er virkelig bra å kunne benytte seg av andres erfaringer, det kan nok hende jeg kommer til å spørre deg om et eller annet igjen om ikke lenge.   Nå blir det opp til lommeboka skjønner jeg, får ta noen viktige beslutninger og prioriteringer om innkjøp før feriepenga er forsvunnet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...