Gå til innhold
Gjest Alfanatiker

hvor kan jeg skaffe denne delen?

Anbefalte innlegg

gear_link.jpg

litt til høyre for der hvor "streken" som går til "lever" så sitter det et lite leddlager som jeg har bilde av lenger ned på siden her. Hvor kan dette enklest skaffes? Og fortest mulig!  Lageret har en "ring" i midten av seg som kan vris og vendes i absoutt alle tenkelige rettninger. Det eneste som ikke er mulig er å ta det ut ::)

Etter hva jeg kan skjønne så sitter det med en form for presspasning og siden mitt er "utslitt" så vil den ikke lenger bli sittende. Noe som resulterer i at "lever" sklir ut og detter ned fra "link" Det er ikke 100% likt på min men så likt at dere burde skjønne hvilken del jeg snakker om.

post-0-14779318818241_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor i alle dager er alt her speilvendt? ???

det er kun delen ved tastaturet som er min. Det andre bildet fant jeg på nett.

Delen jeg trenger sitter inn i hullet som del nr14 på bildet til Gabor skal inn i.  Jeg tror jeg gir opp snart. ARMEN MIN GÅR INN PÅ HØØØYYYYYRE SIDE AV KASSEN OG IKKE VENSTRE. Som på alle andre bilder som er dratt fram her :P

Alt her er jo speilvendt. Og som sagt så skal leddlageret jeg trenger inn der som NR14 på bildet til Gabor skal inn :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Girspaken går inn på høyre siden av kassa på figuren her også, men kanskje ikke lett å se da hele mekanismen er tegnet på forsiden av kassa.

Du får sende tegningen til EB Spares og Performatek og spørre om de har akkurat den delen du trenger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo bare et sfærisk glide lager, stikk innom en jernvare handel som handler med industrien og sjekk om ikke de har en dimk som passer, eventuelt mål den så skal jeg titte i katalogen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...