Gå til innhold
Simen

Bytte av religion eller endelig voksen?

Anbefalte innlegg

Har med glede observert en ikke ukjent administrator fra en annne religion her på forumet, hyggelig å se en barndoms helt fra tiden med "tolv'sju på det "rette vei"!!

Velkommen til Herr tlodberg, uten Marearitt og annet fjas?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eventuelt så har han bare kjøpt seg en 33 SW ;D (Siden han ikke fikk lov av NSK å kjøpe Nissan 100SX, mener jeg ;D )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eventuelt så har han bare kjøpt seg en 33 SW ;D (Siden han ikke fikk lov av NSK å kjøpe Nissan 100SX, mener jeg ;D )

Hva i all verden skal man med en 100 SX? Kjørte kraftig fra en slik med min Fiat 127 Sport.....  :-\

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva i all verden skal man med en 100 SX? Kjørte kraftig fra en slik med min Fiat 127 Sport.....  :-\

Nå har jeg også noen gode bardomsminner fra min tid i tolvsju spårt, kurve takling så det ble riper i felgene, to hjul gjennom Parkveien/Hegdehaugsveine krysset (daglig i et par mnd  ;D ) Parkering av MB300SL i Lillevannsveien, lekkre firehjuls drifter langs Høvågveien ved Kristiansand.... sukk, det ver tider det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har med glede observert en ikke ukjent administrator fra en annne religion her på forumet, hyggelig å se en barndoms helt fra tiden med "tolv'sju på det "rette vei"!!

Velkommen til Herr tlodberg, uten Marearitt og annet fjas?

Innen bilverdenen er det heldigvis lov med flere religioner :D Er det ikke italofili det kalles...  ;)

Marearitt? Hrmph! Vi sinket definitivt ingen over Aurlandsvegen med den bilen ;D Den bilen imponerte meg stort :P

(Fiat-)Lancia Thema'en står til salgs (mulig at Alfa'en også er til salgs), men har ingen sammenheng med bytte av religion...  :'(

Forøvrig: takk for velkomsten 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nissan 100 NX med 2 liter går esktremt bra! Hang på en 300 hesters Audi S4 opp til 150

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nissan 100 NX med 2 liter går esktremt bra! Hang på en 300 hesters Audi S4 opp til 150

og 159 1.9JTDm (150hk) drar fra Porsche Cayenne (vanlig) fra 130 km/t i bratt motbakke... 160-170 på toppen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...