Gå til innhold
Ulf

101-serie

Anbefalte innlegg

Hvor får jeg deler til 101-serie?

'

Hei har selv en 750 serie, deler finner jeg hos Classic alfa, Heinbrand og Alfa stop.

Hvilke 101 har du da?

mvh Chris

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

;DTakk for alle svar.

Jeg har den race rigga Giulia-spidern. Trenger støttelager på mellomaksel. Tror det er originalt, det er problemet med bilen.

Mye av det jeg tar i er ombygd. Har nå girkassa til overhaling men det tar tid. Ikke sikker på hva som er gjort med denne når Paul Spruell eide bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

;DTakk for alle svar.

Jeg har den race rigga Giulia-spidern. Trenger støttelager på mellomaksel. Tror det er originalt, det er problemet med bilen.

Mye av det jeg tar i er ombygd. Har nå girkassa til overhaling men det tar tid. Ikke sikker på hva som er gjort med denne når Paul Spruell eide bilen.

Er det din det er bilde av her?

aroc1969gpchamp.jpg

http://www.paulspruell.com/motorsport/pfspix/pauls_racing_past.htm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

;DTakk for alle svar.

Har kun erfaring fra Fiat, men som oftest er slike deler på mellomaksler  temmelig standard typer på mange biler. Ta ut det gamle lageret av holderen og mål størrelsen, og du vil trolig finne et SKF lager som erstatter dette som står i bilen. Er du heldig står det kanskje til og med et SKF nummer på det gamle lageret. Du finner en del info og dimmensjoner på www.skf.no. Jeg har også ringt kundestøtten og blitt hjuplet og fikk tak det jeg trengte hos en forhandler oppe i Groruddalen (Stålfjæra eller deromkring)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan være den bakerste bilen. Er litt usikker på når den ble breddet men ifølge Paul Spruell ble det utført midt på 70`tallet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...