Gå til innhold
orjanp

Modellbiler av Alfa Romeo 156 i metall.

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man får kjøpt modellbiler av Alfa Romeo 156 i metall? Aller helst større enn 1:48.

Ørjan...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte å si det. Har vært innom ebay uten å finne noe.

Noen som vet omtrent hva det koster hos Jan's modellbiler?

Ørjan...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor man får kjøpt modellbiler av Alfa Romeo 156 i metall? Aller helst større enn 1:48.

Ørjan...

Hvilken kvalitet er du ute etter?

I vanlige leketøysforretninger selges Burago. 1:24 modellene koster vel rundt hundrelappen. De er ikke særlig detaljerte, men funker bra som leksak for barn.

Finner alltid en Alfa i hyllene hvis man leter litt...

Har funnet ut at det er fine gaver til andres barn, de ser jo mye tøffere ut en pappas Passat eller Avensis. Og så kan man gi ett lite stikk til far om at han kjører traust og kjedelig bil..  ;)

Jon Harald Carlsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skulle være en gave til et barn. Har sett litt etter i leketøysforretninger, uten å finne noe. Skal dra å lete litt til.

Takk for hjelpen så langt alle samen. :)

Ørjan...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det fantes en lekebutikk på Torshov i Oslo, for en stund siden. dvs. et par år siden. rett ovenfor 7 eleven.

Der hadde de noen modeller av Alfa. Jeg har ikke anelse om den butikken eksiterer lenger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det fantes en lekebutikk på Torshov i Oslo, for en stund siden. dvs. et par år siden. rett ovenfor 7 eleven.

Der hadde de noen modeller av Alfa. Jeg har ikke anelse om den butikken eksiterer lenger.

Jo, den butikken er der. Så den tilfeldigvis når jeg vandra forbi her om dagen. Må ta en tur innom en dag, har jeg tenkt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OrjanP:Om du finner en 156 modellbil i 1/24 eller større i butikker i tromsø,så send pm hvor du kjøpte den da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med 159 Sportwagon???

Kommer nok snart,Eyvind!

Lette etter store modeller av 156 Sportwagon for to-tre år siden,men fant bare en modell i 1/43.Jeg har sett flere sedanutgaver,som regel italienske politiutgaver.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nok innom en del leketøysbutikker i Italia i sommer... Skal kanskje se etter en til deg også Stein - mens du venter på den ordentlige 159`ern... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal nok innom en del leketøysbutikker i Italia i sommer... Skal kanskje se etter en til deg også Stein - mens du venter på den ordentlige 159`ern... ;)

Skal til Gardasjøen i slutten av april, og da skal jeg se etter en 159 SW. Og den skal være rød.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal til Gardasjøen i slutten av april, og da skal jeg se etter en 159 SW. Og den skal være rød.

http://www.ebay.de/itm/Alfa-Romeo-159-Sportwagon-rot-1-24-/300558014108?pt=Spielzeugautos&hash=item45faa7569c#ht_523wt_872

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der, ja! Mangler bare sorte takrails og det går an å fikse.

http://www.ebay.de/itm/Alfa-Romeo-159-Sportwagon-rot-1-24-/300558014108?pt=Spielzeugautos&hash=item45faa7569c#ht_523wt_872

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...