Rapporter innlegg #1 Skrevet 15. juni 2006 Følte bare for å fortelle det... Dette må bli den beste helgen noen sinne!! I morgen drar jeg til Stavanger å henter en helt ny Ducati 749! For en nydelig sykkel!! Mer info vil følge senere.... Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #2 Skrevet 15. juni 2006 Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #3 Skrevet 15. juni 2006 ...og så er jo det en selvfølge at man bytter logo på mobilen Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #4 Skrevet 15. juni 2006 Grattis med ny sykkel, Krisa! Unner deg noe skikkelig redskap etter alle Fiat-problemene du har hatt. Hold godt på lappen! Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #5 Skrevet 15. juni 2006 Gratttulerrrer'a Lyst å byttelåne en times tid på ID2006, kanskje? edit: Splitter ny? Er du gal? Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #6 Skrevet 15. juni 2006 Har nok ikke kjøpt...desverre! ...og har ikke lappen!*faen* Men det blir nok både lappen og eldre ducati (748/916) senere ja Er så heldig at jeg vant å ha sykkelen en helg + Dainese jakke... ville vært dumt å si nei! STOR takk til gutta i Carburetti som har fikset denne gode premien! Alltid drømt om en 916, og når jeg fikk vite at jeg hadde vunnet dette ble lykken meget stor... Vi er to stk som drar bort i morgen. Altså vi henter en Ducati 749 Biposto. kan man ikke si nei, så skaffer man en som kan kjøre! Så går turen hjem til det kjære sørlandet igjen. Og det kommer selvsagt til å bli mye kjøring i helgen, fram til vi drar tilbake til Stavanger å leverer sykkelen på Søndag. Det kommer nok til å bli tatt en del bilder av eventen. Så stay tuned! de dukker nok opp her.... Skal prøve å ta litt fancy bilder av denne doningen også så dere kan sikle litt på den.. tror jeg kommer til å bli hekta for livet.... Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #7 Skrevet 15. juni 2006 hohoho Ser du hva du har stelt istand nå krisa? Bare fordi du ikke gidder skrive hele sannheten så tror folk du har KJØPT deg en 749 Come on!!! Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #8 Skrevet 15. juni 2006 Det var som fa... Luringen. Da, kjører du over fjellet og møter opp for en times kos. Ikke lappen heller, nei.... Aaargh... Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #9 Skrevet 15. juni 2006 Men prøv å gjett hva feriepengene mine til neste år skal gå til?? Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #10 Skrevet 15. juni 2006 Men prøv å gjett hva feriepengene mine til neste år skal gå til?? Fartsbøter og restskatt Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #11 Skrevet 15. juni 2006 Å nei du, ikke så snill jeg er Følger alltid fartsgrensene jeg *kremt* Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #12 Skrevet 15. juni 2006 Hvorfor låner du en Ducati når du ikke har lappen? Skal du ha den utstilt i stua? Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #13 Skrevet 15. juni 2006 Hvorfor låner du en Ducati når du ikke har lappen? Skal du ha den utstilt i stua? kanskje man kan lese tråden en gang til?? Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #14 Skrevet 15. juni 2006 Eller en kan lese tråden med litt ironi. Alle vett hva du hadde gjort uansett jeg vett hva jeg hadde gjort Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #15 Skrevet 15. juni 2006 jeg og... Ka tid kommer du oppover? husk rattet da... Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #16 Skrevet 15. juni 2006 vi er der mellom 12.00 og 14.00. hvertfall det vi har satset på. Men kan sende deg en mld eller ringe...hvis jeg finner ut av den nye mobilen min Rattet ligger klart det,sammen med hjelmen osv.. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #17 Skrevet 15. juni 2006 gudd.. Har fri paa dagen i morgen, saa det passer bra. Kommer svingende i en gammal Lancia sikkert.. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #18 Skrevet 15. juni 2006 Supert! du har vel sett trynet mitt før, hvis ikke får du bare gå bort til han som ligger på bakken å tilber en Ducati Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #19 Skrevet 15. juni 2006 Hehe, ok.. Men Motorossi har flytta siden sist, men skal nok finne fram.. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #20 Skrevet 15. juni 2006 Da har du kart her! PS: nå fikk tlf en ringetoner som passer til helgens kjøring : Top Gun - Danger zone! høhø Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #21 Skrevet 15. juni 2006 Ok, da vet jeg hvor det er.. OOh, Top Gun.. Pass paa lappen da Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #22 Skrevet 15. juni 2006 Ok, da vet jeg hvor det er.. OOh, Top Gun.. Pass paa lappen da Pøh! Den skøyer'n har jo ikke lappen. Han skal være eksosrype. Med stramt skinn over rumpeballene og en halvfeit en klemt inn i ryggen på sjåføren sitter Krisa og lurer på hvordan han skal finansiere den 748'n han skal kjøpe neste vår. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #23 Skrevet 15. juni 2006 Eksosrype på 748?! Skulle hatt bra betaling for å satt meg bakpå der.. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #24 Skrevet 15. juni 2006 749... Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Rapporter innlegg #25 Skrevet 15. juni 2006 749... Same shit.. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider