Gå til innhold
Stians

Kam ID

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg med identifisering av kammer? Står i en 2-liters motor og har stemplet 11 i hver kam. Sikkert 11mm løft, men jeg vet ikke noe om durasjon.

StianS

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du ikke noe "delenummer" eller annen merking på dem? titt nøye. Det er utrolig hva man finner på nett :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei ikke noe delenummer, men jeg har noen andre kammer med samme type stempel som visstnok skulle være Alquati

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei ikke noe delenummer, men jeg har noen andre kammer med samme type stempel som visstnok skulle være Alquati

I boka til han derre "kokelimonke" karen står det litt om merking av kammer synes å minnes at han skrev noe om kammer merket med II eller noe slikt, men har ikke boka her så får ikke sjekket. 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen hjelpe meg med identifisering av kammer? Står i en 2-liters motor og har stemplet 11 i hver kam. Sikkert 11mm løft, men jeg vet ikke noe om durasjon.

Vi har de samme kammene i Giuliaen vår. Motoren er visstnok bygget av Rosso på tidlig 80-tall, mulig at de har spec på disse kammene liggende. Motoren går uansett altfor pent til at jeg kan tro at durasjonen er noe særlig mer enn standard. Mao aaaaaltfor snille. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har de samme kammene i Giuliaen vår. Motoren er visstnok bygget av Rosso på tidlig 80-tall, mulig at de har spec på disse kammene liggende. Motoren går uansett altfor pent til at jeg kan tro at durasjonen er noe særlig mer enn standard. Mao aaaaaltfor snille. :)

Var de jeg tenkte på ja, om jeg ikke husker feil så har de ikke store overlapp, er ikke noen ordentlig sinna race kamm nei. er vel definert som "fast road" ;) Gir en motor med godt drag på bunnen, men puster fortsatt bedre på høyt turtall en orginalene :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

C&B var det nærmeste jeg kom også, de ser ikke spesielt ville ut. Mine andre, stemplet 11 og 113 ER ville. Ikke høyt løft men lang durasjon....trekker som fandens oldemor, spesielt i toppen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

C&B var det nærmeste jeg kom også, de ser ikke spesielt ville ut. Mine andre, stemplet 11 og 113 ER ville. Ikke høyt løft men lang durasjon....trekker som fandens oldemor, spesielt i toppen.

Har du fått inn 11,3'ene?

Jeg digger de!

;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...