Gå til innhold
Gjest ti sud

Alfa 33 med 3liter

Anbefalte innlegg

Kult prosjekt! Men jeg tenker med gru på balansen i den lette bilen med en tung v6 på tvers i snuta...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult prosjekt! Men jeg tenker med gru på balansen i den lette bilen med en tung v6 på tvers i snuta...

er ikke den gamle boxeren i støpejern da? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OiOIOIOIOIOIOIO nå er du i trøbbel hos snurrefortrundthue nå ;D ;D ;D ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter hva jeg kort har lest så er den bygget på understellet til en 164 ;) så om den har en stygg balanse så har 164 det også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter hva jeg kort har lest så er den bygget på understellet til en 164 ;) så om den har en stygg balanse så har 164 det også...

164 har vel noe mer vekt bakover?

Gikk jo greit da... gode å breie dekk iallefall ;) Spørs om ikke jeg helller hadde trimme boxer motoren :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Gutta Boyz fornekter seg ikke. Her setter en kar 3-liter i en 33, og så får'n pepper for stygge felger, kålhueaktig bredding og feil farge.

Når var neste gatebiltreff sa du? ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Gutta Boyz fornekter seg ikke. Her setter en kar 3-liter i en 33, og så får'n pepper for stygge felger, kålhueaktig bredding og feil farge.

også er ikke JEG imot den!!  :o    ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

også er ikke JEG imot den!!   :o    ;)

Etter andre ting du har begynt å si nå i det siste begynner vi å lure på om du er syk....feber??  :P

Breddinga, er stygg! Fargen er stygg!

men artig prosjekt!

Breddinga hører hjemme på en A112 abarth  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig! Men den er fremdeles typisk 100 kg lettere enn v6'eren (i tillegg til et bedre effekt/liter forhold).

Jeg syntes at hele prosjektet er litt way of, må ha vært mye artigere og kjøpt seg en 225hk boxersnurre fra AHmotorsport enn og skohorne nedi den klumpen der. Noe sier meg at under 1000kg og 225hk turtallsnurre er småartig. ;)

Må si at det er litt artig og høre folk kritisere rigide støpejernsblokker med den ene hånda og forbanne seg mot løse stålforinger som beveger seg i blokka ved store effektuttak med den andre. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, når ble 164 3.0 en velbalansert bil? Bilen er en nydelig landeveiscruiser, men god balanse? Det er når svingene kommer tett som hagl at man skiller klinten fra hveten. Etter at Giulia prosjektet er sluttført så tror jeg det er på tide med et gromt boxermotorbygge, uten og tenke på kostnader. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drit i vektfordelingen: Høyere vekt i fronten gir bedre turn-in  ;D

...Men hvor mange kilo veier en V6'er kontra en 1.7-liters boksermotor da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her setter en kar 3-liter i en 33, og så får'n pepper for stygge felger, kålhueaktig bredding og feil farge.

misunnelige Ola Nordmann liker i hvertfall jeg å kalle sånne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...